عمومی

آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدصادق معتمدیان عصر یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش، افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید آیت الله رئیسی، مردمی بودن ایشان بود که هیچگاه ارتباط خود را با مردم قطع نکرده و با کار جهادی و شبانه روزی خود در راستای خدمت بی‌منت به مردم کوشید و امروز تلاش می‌کنیم ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باشیم.

وی همچنین با قدردانی از حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم و به ویژه مردم استان در آئین تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در آئین تشییع و گرامیداشت این شهید بزرگوار و همراهان شهیدش، نشان دادند قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان در خدمت به مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی به سه سفر رئیس جمهور شهید به استان نیز اشاره کرد و افزود: در این سفرها مصوبات و وعده‌هایی به مردم داده شده و فرمانداران تلاش کنند تا وعده‌های داده شده به سرانجام رسیده و عملیاتی شوند.

معتمدیان همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نظارت‌های میدانی اجازه داده نشود روند اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه تمام کند شده و با تلاش شبانه روزی و همکاری با معاونت عمرانی استانداری، به روند اجرای این پروژه‌ها شتاب بخشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای کم نظیر دولت مردمی سیزدهم در مناطق مختلف کشور و به ویژه آذربایجان غربی، افزود: این اقدامات موجی از امید را در بین مردم ایجاد کرده و در قالب روایت پیشرفت، به آگاهی مردم رسیده و اطلاع رسانی شود.

استاندار آذربایجان غربی به آغاز فعالیت ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور و به تبع آن در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت حداکثری، رقابت واقعی و سلامت و امنیت از راهبردهای مقام معظم رهبری برای انتخابات، در استان مورد توجه قرار گرفته و تمامی تمهیدات لازم در حوزه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله در حوزه فناوری اطلاعات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رأی تأمین می‌شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات پیش رو، افزود: این تعامل و همکاری در اولویت کاری فرمانداری‌های استان قرار گیرد تا شاهد انتخاباتی پرشور در آذربایجان‌غربی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات موفق مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور و به ویژه در آذربایجان غربی، تصریح کرد: مسئولان برگزاری این انتخابات بر مبنای وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، رضایت خود را عملکرد آنان ابراز کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در انتخابات پیش رو نیز از آرای مردم به عنوان حق الناس صیانت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در روند برگزاری انتخابات در استان ایجاد شود.

معتمدیان از رسانه‌ها و به ویژه صداوسیمای مرکز استان و مرکز مهاباد خواست تا ضمن مخاطب شناسی، تولیدات مناسب و برنامه‌های مختلفی را در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تولید کنند.

دکمه بازگشت به بالا