آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۱۲ میلیون تن گذشت

براساس اخبار آنلاین ، تاکنون 12،055.240 نفر به این ویروس آلوده شده اند و 548.995 نفر از 19 بیماری قوید جان باخته اند.

در تصاویر زیر می توانید آخرین آمار مربوط به مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا را تا زمان تکمیل گزارش مشاهده کنید ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابعی از سایت Word of Meers که آمار مربوط به افراد آسیب دیده و مرده را جداگانه به روز می کند.

ایالات متحده آمریکا

به گزارش بی بی سی ترامپ سرانجام وعده خود را حفظ کرد و به طور رسمی ایالات متحده را از سازمان بهداشت جهانی خارج کرد زیرا تعداد کشته شدگان ناشی از بیماری کرونا افزایش می یابد. با این حال ، روند جدایی ایالات متحده و سازمان ملل حداقل یک سال طول خواهد کشید. حرکت این است که مقامات دولتی آمریكا گفتند حداقل 56 ظرفیت واحد مراقبت های ویژه روز سه شنبه در بیمارستان های فلوریدا به اتمام رسیده است. به گفته آژانس بهداشت و درمان دولت ، فقط 10٪ یا کمتر از 35 بیمارستان اضافی دارای ظرفیت رایگان برای بخش های مراقبت ویژه (ICU) هستند. طبق گزارش سی ان ان ، ایالت جورجیا به نهمین کشور در ایالات متحده تبدیل شده است و تعداد موارد جدید تاج از 100000 فراتر رفته است. در کالیفرنیا تعداد موارد جدید رو به افزایش است و نسبت تست های تاج مثبت در لس آنجلس بیش از 2 درصد افزایش یافته است.

نیاز به آزمایش افزایش یافته است به طوری که نزدیک به 3 میلیون مورد تائید شده از تاج ویروس در ایالات متحده گزارش شده است. مقامات فدرال سایت های آزمایش جدیدی را در فلوریدا ، لوئیزیانا و تگزاس راه اندازی کرده اند ، اما طبق اعلام شرکت های بزرگ تشخیصی ، آزمایش های به تاخیر افتاده است. بیمارستان های تگزاس و فلوریدا مملو از مریضی شدید کرون است و برخی از مقامات محلی و ایالتی مجبور به پوشیدن ماسک شده اند. هفته گذشته ، به طور متوسط ​​روزانه کمتر از 50،000 پرونده جدید در ایالات متحده ثبت شده است که بیشترین تعداد ثبت شده و دو برابر بیشتر است. ماه گذشته ، تگزاس در روز سه شنبه بیش از 10،000 عفونت جدید گزارش داد ، بالاترین سطح تاج در ایالت از زمان آغاز این بیماری است.

شیوع تاج ویروس در آمریكا اخیراً شدت یافته است. دانشگاه جان هاپکینز دیروز (سه شنبه) گزارش داد که در طی 24 ساعت گذشته 1717 مورد جدید کرونا ویروس در ایالات متحده جان باخته است و تعداد قربانیان “Quaid-19” در آن کشور 131000 نفر است. 455 نفر افزایش یافت.

مقایسه داده های جدید جان هاپکینز با آمارهای این مرکز در روزهای اخیر نشان می دهد که از ابتدای شیوع تعداد مبتلایان به کروناویس به اوج جدید رسیده و تعداد قربانیان در روزهای اخیر دوباره افزایش یافته است. افزایش قابل توجهی یافته است.

تعداد مبتلایان به Quaid 19 در کشور به 3،120،481 نفر رسید که 23 هزار و 397 مورد جدید بود. شب گذشته 337 نفر جان خود را از دست دادند و تعداد کشته شدگان را به 134 هزار و 309 نفر رساندند.

برزیل

رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، که اخیراً با کروناویروس قرارداد امضا کرده است ، بیانیه جدیدی در مورد معالجه این بیماری ارائه داد. به گفته Business Insider وی اطمینان داد که می تواند بیماری خود را با هیدروکسی کلروکین درمان کند. وی به خبرنگاران گفت که با استفاده از این دارو تب او کاهش یافته و وضعیت وی بهبود یافته است. هیدروکسی کلروکین در کشوری مانند فرانسه ممنوع است. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، استفاده از این دارو خطرناک است و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریكا نیست.

این ویروس در مجاری رئیس جمهور برزیل گسترش می یابد ، در حالی که بارها و بارها آن را کم ارزش ارزیابی می کند و بیماری را به یک سرماخوردگی تشبیه می کند.

تعداد مبتلایان به Quaid 19 در کشور به یک هزار و 683،738 نفر و 9،083 مورد جدید رسیده است. شب گذشته 245 نفر جان خود را از دست دادند که تعداد کشته شدگان را به 67113 نفر رسانده است.

روسیه

به گزارش خبرگزاری مجله لوکس تعداد مبتلایان به تاج در روسیه یا اثبات مثبت بودن تاج به 700،792 نفر رسیده است و در 24 ساعت گذشته 6،562 نفر شناسایی شده اند. . به تازگی که 174 نفر شب گذشته جان خود را از دست دادند ، شمار تلفات به 10،667 نفر رسید.

در دو روز گذشته ، نرخ رشد روزانه بیماری Qovid 19 از 9 درصد تجاوز نکرد.

تعداد بیمارانی که در حال حاضر مراقبت های پزشکی دریافت می کنند کمتر از 217.614 نفر است در 24 ساعت گذشته ، 621 مورد در مسکو ، 295 در سن پترزبورگ ، 268 در Khanty-Mansiysk ، 263 در Surdlovsk و 240 در Irkutsk گزارش شده است.

هند

براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به ویروس کروناویروس در کشور در شب گذشته به 768.345 رسیده است که 24.864 مورد جدید را شناسایی کرده است.

در 24 ساعت گذشته ، علاوه بر فوت 491 بیمار دیگر ، تعداد قربانیان Qovid-19 در هند به 21144 نفر رسیده است. از طرف دیگر تاکنون 476 هزار و 484 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب بهبود یافته است.

هند با وجود این واقعیت که یکی از گسترده ترین قرنطینه های جهان در اواخر ماه مارس ، زمانی که کمتر از یک هزار تاج در کشور وجود داشت ، نتوانست روند روند موارد جدید را متوقف کند. نخست وزیر هند نارندرا مودی در ماه ژوئن مجبور شد برای نجات اقتصاد این کشور ، که برای اولین بار در طی بیش از چهار دهه تحت چنین فشارهایی قرار گرفته بود ، محدودیت های خود را رفع کند.

این بیماری همه گیر باعث فشار بر هند ، کشوری معادل 1.3 میلیارد نفر با کمبود پرسنل و بودجه در زیرساختهای بهداشتی خود شده است. حتی قبل از شیوع تاج ویروس ، هند از نظر دستیابی و کیفیت مراقبت های جهانی در رتبه 154 از 195 کشور قرار گرفت. بحران کرونا نیز صنعت عروسی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. مقررات امنیتی به زوجین اجازه داده است که به جای تشریفات بزرگ در فضای مجازی شرکت کنند. این مشاغل توهین آمیز بود که در این زمینه فعال بودند.

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک در بیانیه ای اعلام کرد که در روز گذشته به دلیل کوویداز 19 ، 895 مورد مرگ و میر افزایش یافته است. تعداد قربانیان کرونا در کشور به 32 هزار و 314 نفر رسید.

برای 6258 آلوده دیگر ، تعداد مکزیکی که با تاج زندگی می کردند ، به 268،008 نفر رسید.

تا به امروز ، 163،646 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند. اولین بیماری بیماری کرونا قلب در 28 فوریه در مکزیک و اولین مرگ در 19 مارس به ثبت رسید.

عربستان سعودی

طبق روزنامه Okaz وزارت بهداشت عربستان امروز از آخرین موارد تاج در این کشور خبر داد. در 24 ساعت گذشته 3،036 نفر به كرونا گزارش داده اند كه تعداد مبتلایان به تاج در این كشور به 220.144 رسیده است. مقامات بهداشت عربستان از مرگ و میر جدید در کرونا به عنوان تعداد کشته شدگان در کورونا خبر دادند. عربستان سعودی به 2،059 نفر می رسدوزارت بهداشت عربستان همچنین از وخامت 2.263 تاج خبر داد.

به گفته مقامات بهداشت عربستان سعودی ، در ساعت های اخیر 3،211 نفر از چنگال های کورونا نجات یافته اند.

ایران

در ایران ، سیما لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار را توضیح داد: از دیروز تا به امروز ، 9 ژوئیه 2016 ، بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 2،691 بیمار جدید Qovid 19 در کشور شناسایی شده اند که از این تعداد 1625 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بیماران تحت درمان با 19 بیمار مبتلا به کووید در کشور به 248 هزار و 379 نفر رسیده است ، افزود: متأسفانه 153 بیمار مبتلا به Covids 19 در 24 ساعت گذشته فوت کرده اند و تعداد مبتلایان به این بیماری در 12 هزار و 444 نفر رسیده است. “” .

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه 209 هزار و 463 بیمار معالجه شده و یا از بیمارستان مرخص شده اند ، افزود: 3 هزار و 309 نفر از بیماران Quaid 19 در وضعیت بحرانی قرار داشتند.

وی افزود: تاکنون در سال 1872 ، 391 آزمایش برای تشخیص 19 آهنگر در کشور انجام شده است.

لری گفت: استان های خوزستان ، هرمزگان ، بوشهر ، کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، غرب و آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به رنگ قرمز است و می افزاید: تهران ، اصفهان ، مازندران ، گلستان ، البرز ، کرمان ، یزد ، سیستان. و بلوچستان ، همدان و اردبیل هوشیار هستند.

لاری در پایان اضافه کرد: مردم باید از گشت و گذارهای غیرضروری خودداری کنند ، خصوصاً به استان های خراسان رضوی و مازندران.

بیشتر بخوانید:در ایالات متحده ، میانگین سن عفونت 15 سال کاهش یافته است

بیشتر بخوانید:ایالات متحده سه میلیون نفر شده است / هند به سومین کشور آلوده جهان تبدیل شده است

بیشتر بخوانید:ایالات متحده دوباره رکوردی تعیین کرده است / استفاده از ماسک در ایران اجباری شده است

بیشتر بخوانید: آخرین آمار جهانی از Corona؛ تعداد بیماران به 10 میلیون و 330 هزار نفر رسیده است

بیشتر بخوانید: پرش و رکورد جدید آمریکایی در تعداد بیماران / بیانیه عجیب ترامپ برزیل

بیشتر بخوانید: تعداد کشته شدگان در ایالات متحده به 128.244 افزایش یافت ، انگلیس در صدر اروپا قرار دارد و در جایگاه سوم جهان قرار دارد

بیشتر بخوانید:اتهامات هند در مورد درمان Corona / مسافران به سه ایالت آمریكا قرنطینه می شود

بیشتر بخوانید:تگزاس به قطبی برای کاهش بحران / مراقبت های بیمارستانی در ایران تبدیل شده است

بیشتر بخوانید:هند دارویی را برای معالجه به تصویب رساند / کرونا یک بار دیگر در رسانه های آمریکایی عناوینی را منتشر کرد

310 311

خروج از نسخه موبایل