آثار عکاسان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی با موضوع آب

آثار دو عکاس ایرانی در نمایشگاه گالری «Deacaon» در بروکلین آمریکا با موضوع جوهر آب به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش مجله لوکس، سعید عبداللهی عکاس ایرانی با عکس «دماوند» و همچنین عکسی از سید محمد تبریزی در نمایشگاهی آنلاین در گالری «Decagon» آمریکا با موضوع جوهر آب به نمایش گذاشته‌اند.

آثار منتخب از بین صدها عکس دریافتی از سراسر جهان دریافت  و  ۱۰۰ عکس برتر  انتخاب شده و به نمایش درآمدند.

هدف این مسابقه نمایش تصاویری است که نقش اساسی آب در حفظ اکوسیستم ها، حمایت از کشاورزی و تغذیه جوامع در سراسر جهان و همچنین عظمت زیبایی شناختی آب را به نمایش می گذارند.
گالری «Decagon» در شهر بروکلین ایالت نیویورک امریکا واقع شده است و سالانه جوایز و مسابقات و نمایشگاه های عکاسی بین المللی متعددی برگزار می کند.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «آب مایه حیات سیاره ماست، بنیادی که همه حیات به آن وابسته است. از طریق این نمایشگاه عکاسی، از شما دعوت می‌کنیم تا زیبایی و اهمیت عمیق H۲O – جوهر آب را کشف کنید. تصاویر متعددی که در اینجا به نمایش گذاشته می‌شوند و شما را به سفری فریبنده می‌برند و آب را در اشکال بی شمار آن نمایان می‌کنند؛ از آرامش آرام یک دریاچه درخشان گرفته تا قدرت موج های کوبنده. هر عکس ماهیت بدیع و همیشه در حال تغییر این عنصر حیاتی را به تصویر می‌کشد و از شما دعوت می‌کند تا مکث کنید و در رابطه عمیق و وابسته به هم ما با این منبع ارزشمند تأمل کنید. همانطور که خود را در این نمایشگاه غوط‌ ور می کنید، امیدواریم که برای گرامی داشتن و محافظت از منابع آبی شامل رودخانه ها، دریاچه ها و اقیانوس‌ها که قلب و روح سیاره آبی ماست حرکت کنید. بگذارید این عکس‌ها یادآور اهمیت حیاتی آب و مسئولیت ما برای حفظ این جوهره حیات‌بخش برای نسل‌های آینده باشند.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل