کنست مفاد اصلی برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

سایت کنست (پارلمان صهیونیستی) بندهای موافقت با تشکیل دولت برای تغییر رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است که شامل چالش های اساسی امنیتی ، اقتصادی و سیاسی پیش روی اشغالگران است.

به گزارش مجله لوکس ، این سایت با تأکید بر اینکه بحران سیاسی دو سال پیش و بی ثباتی دولت و اقتصاد بحران تاج ، بندهای اصلی و مهم تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی را منتشر کرد ، چالش های استثنایی اسرائیلی ها است ، همه باید موافقت می کردند. دولت وحدت “.

در متن منتشر شده در سایت اشاره ای به فلسطین ، فلسطینی ها ، ایران ، حزب الله لبنان و ایالات متحده نشده است.

براساس این سایت ، دولت اسرائیل هم در مناطق غیرنظامی و هم در حوزه اقتصادی تمرکز خواهد کرد و پس از تصویب بودجه سالهای آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در محل ، پس از انتصاب ، مستقیماً از وزرا خواسته می شود تا به موارد فوری و مهم رسیدگی کنند ، با بودجه ها روبرو شوند ، اولویت های اجرای را تعیین کنند و سیاست های وزارتخانه های جدید را به کار گیرند.

کنست افزود: بلافاصله پس از انتصابات ، دولت باید مصوبه دولت را برای انتقال همه دفاتر و واحدهای دولتی به بیت المقدس و بهبود و تقویت امنیت اسرائیل و نجات جان شهرک نشینان با “چشم انداز صلح” صادر کند.

توافق وزیر مسکن صهیونیست برای حمایت از ساخت 300 شهرک ، تقویت امنیت شخصی دانشجویان اسرائیلی ، نقش پلیس و تعهد دولت در تشویق مهاجرت از دیگر نکات مهم در برنامه دولت است. مشغول فلسطین باشید. عملی باشید.

این بندها همچنین شامل تعهد جناح های ائتلاف برای تصویب تصویب “قانون استخدام” همانطور که توسط وزارت امنیت برنامه ریزی شده است ، که در آن سن معافیت از خدمت سربازی به 21 سال می رسد.

پیام تمام شد

خروج از نسخه موبایل