کرم آبرسان خارجی چه مارکی خوبه؟

کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی. استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده می تواند باعث شود تا پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید

انواع آبرسان قوی پوست

انواع آبرسان پوست که شامل ژل، کرم، ماسک صورت، سرم صورت هستند؛ همگی یک وجه مشترک دارند، رفع دهیدراته شدن پوست و تامین آب مورد نیاز لایه‌های مختلف آن؛ پس به سراغ خرید هر کدام بروید هدف یک چیز است، رفع کم آبی و هیدراته نگه داشتن پوست.

بهترین کرم آبرسان پوست خارجی

بهترین برندهای کرم آبرسان صورت به ویژه برندهای خارجی، پوست را به بهترین شکل آبرسانی کرده و باعث می‌شود رطوبت در بافت آن حفظ شود. اما با وجود برندهای مختلفی که همه ادعا دارند پوست را هیدراته می‌کنند چگونه می‌توان بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست خشک، چرب، حساس، مختلط و … را پیدا کرد؟ ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین برندها پرداخته‌ایم.

متناسب با انواع پوست تولید شده، بافت سبک و خاصیت جذب سریع از جمله نکات مهمی است که باید در انتخاب و استفاده از این محصولات به آن دقت داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید کرمی که استفاده می کنید دارای تاییده از طرف آزمایشگاه های معتبر و متخصصین پوست باشد.

نسل جدیدی از آبرسان‌ها هستند و نسبت به کرم‌ها بافت سبک‌تری دارند؛ این محصولات معمولا برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. از ژل‌ها می‌توان بصورت ماسک نیز استفاده کرد.این نوع از دیگر محصولات مراقبت پوست هستند که برای آبرسانی، نرم و مرطوب نگه داشتن بافت پوست تولید شده‌اند؛ بافتی شفاف و مایع دارند و نسبت به کرم و ژل‌ها سبک‌تر هستند. بهترین زمان برای استفاده از این محصولات شب‌ها و قبل از خواب است تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.

استفاده از ماسک روشی عالی برای آبرسانی، سم زدایی و تغذیه پوست است. ماسک‌ها انواع مختلفی دارند و بصورت ورقه ای و کرمی قابل استفاده هستند؛ هفته ای یک الی دو بار باید از این محصولات استفاده کنید تا اثرگذاری خودشان را نشان دهند.ما در زز زاگرس همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، نسبت به ترکیبات، ویژگی محصول و جنس پوست خود اطلاعات لازم را داشته باشند؛ تا خریدی هوشمند را تجربه کنند.

برند نوتروژینا انواع اسپری، ژل کرم، واتر ژل، سرم و کرم آبرسان قوی پوست صورت را برای انواع پوست‌ها روانه بازار کرده است. محصولات این برند به دلیل دارا بودن محتویات مغذی چون هیالورونیک اسید، ویتامین E، عصاره زردچوبه، ترهالوز گیاهی و آنتی اکسیدان، پوست‌های کم آب و دهیدراته را آبرسانی کرده و بدون ایجاد چربی و سنگینی بر روی پوست تا ساعت‌ها آن را مرطوب نگه می‌دارند.

برند بادی شاپ بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب و جوشدار را با محتویات غنی با روغن درخت چای برای رطوبت‌رسانی سریع‌تر و کنترل ترشح چربی پوست عرضه کرده است. محصولات این برند همچنین با ترکیبات حاوی آلانتوئین، سبب آرامش و تسکین پوست شده و سطح آن را صاف و یکدست نگه می‌دارد.

برند ایوروشه بهترین آبرسان پوست فرانسوی است که به لطف فرمولاسیون فاقد رنگ، روغن‌های معدنی و پارابن و با محتویاتی با منشا 90-98 درصد طبیعی و ارگانیک، بدون ایجاد آلرژی‌، جذب آب بافت پوست را بهبود داده و الاستیسیته و کشسانی آن را افزایش می‌دهد. اکثر محصولات این برند حاوی گیاه ادولیس و جلبک دریایی هستند که در جذب اکسیژن بافت پوست موثر خواهند بود.

برند سیمپل با شعار “مهربان با پوست”  جز یکی از بهترین مارک آبرسان صورت خارجی است که در فرمولاسیون خود چربی، رنگ‌های مصنوعی، عطر، پارابن و الکل ندارد و در زمان آبرسانی انواع پوست حتی نوع حساس، باعث حساسیت نمی‌شود.

محصولات این برند فرمولاسیونی کاملا گیاهی، وگان و سرشار از آلوئه ورا و هیالورونیک اسید دارند و با آبرسانی پوست‌های کم آب، آن‌ها را نرم، مرطوب و ابریشمی می‌کنند.

محصولات برند فوق دارای زینک و گلیسیرین هستند و تا 12 ساعت بافت پوست شما را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارند. روغن کالاندولا و آفتابگردان نیز از دیگر ترکیبات بایودرما هستند که ضمن تسکین و التیام، آستانه تحمل پوست‌های خشک و حساس را افزایش می‌دهند.

فواید استفاده از آبرسان های پوست

خرید کرم آبرسان برای چه کسانی مناسب است؟

  1. افرادی که دارای پوست حساس هستند؛ کرم آبرسان برای پوست حساس حاوی ویتامین E و پروویتامین B5 برای تسکین و تغذیه پوست بسیار مناسب است. این محصولات فاقد مواد آسیب رسان چون پارابن، الکل، مواد عطری، فراورده‌های حیوانی و روغنی هستند که باعث سوزش و التهاب پوست‌های حساس نمی‌شوند.
  2.  افرادی که دارای پوست خشک هستند؛ از آنجایی که پوست های خشک بیشتر از هر نوع پوست دهیدراته می شوند نیاز به استفاده از این به صورت پیوسته دارند. اگر پوست خشکی دارید بهتر است به سراغ خرید محصولاتی بروید که دارای هیالورنیک اسید، سرامید و گلیسیرین در ترکیباتشان هستند؛ چرا که این محصولات بر روی لایه بالایی پوست قرار گرفته، تا 1000 برابر آب در خود ذخیره می‌کنند و باعث حفظ رطوبت در اپیدرم‌های خشک و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها می‌شوند.
  3.  افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند؛ آبرسان مناسب پوست چرب ضمن آب رسانی، سبب کوچکتر شدن منافذ پوستی شده و از ایجاد آکنه و جوش های زیر پوستی در اثر ترشح چربی زیاد جلوگیری می‌کند. دقت کنید، کرم آبرسان برای پوست چرب باید فاقد چربی و برپایه آب باشد و باعث برق انداختن روی پوست نشود. این محصولات باید از ترکیبات کاملا گیاهی و وگان چون عصاره چای سبز تولید شده باشند تا تاثیر بالایی در کنترل ترشح چربی پوست داشته باشند.

اگر از جمله‌ی این افراد هستید، حتما در راستای حفظ سلامت، زیبایی و جوانسازی پوست خود به سراغ خرید این محصولات بروید. این محصولات دارای انواع بسیاری هستند که می‌توانید با توجه به نیاز پوست خود از فواید آن‌ها بهرمند شوید.

برای اینکه پوست شاداب و جوانی داشته باشید، خرید کرم آبرسان حاوی آنتی اکسیدان را فراموش نکنید! چرا که طراوت و سلامتی پوست را افزایش داده و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد محیطی محافظت می‌کند.

قیمت انواع آبرسان پوست

قیمت انواع آبرسان پوست، صورت با توجه به حجم، مواد اولیه، ویژگی‌ها و نوع محصول، برند سازنده، بافت و میزان اثربخشی با یکدیگر متفاوت است. برخی محصولات علاوه بر هیالورونیک اسید، دارد ترکیباتی چون عصاره‌های گیاهی، انواع ویتامین‌ها، زردچوبه، ترهالوز گیاهی، عسل، روغن‌های ضروری و … هستند که این ترکیبات مغذی به طور قطع در قیمت تمام شده محصول بی تاثیر نخواهند بود.

شما می‌توانید انواع آبرسان صورت را با توجه بودجه خود در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس بیایید. این فروشگاه محصولات متنوعی را با قیمت مقرون به صرفه و با تخفیفات استثنایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا با توجه به نوع پوست خود بهترین گزینه را برگزینید.قیمت این محصولات از 45 هزار تومان تا 769 هزار تومان متغیر است.

قیمت آبرسان‌های پوست با توجه به مزیت‌های بارزی چون افزایش انعطاف پذیری پوست، افزایش کلاژن سازی، تامین آب مورد نیاز لایه‌های مختلف پوست و جلوگیری از خشکی به صرفه است

 

خروج از نسخه موبایل