کاوشگر روزتا در فضا فروپاشید!

روزتا در تول مناسینش کھتند رمزکشایی از معمای منظومه شمسی اطلاعات زیادی در این زمینه به صلاحدید دانشمندان وجود داشت. فائرة براقة آين كاوشغر به درقهدار۶۷پی در سال 2014 آغاز شد.

ستودی درکه‌دار ۶۷پی/چوریوموف- گراسیمنکو

روزتا پس از عز عز به به به پریتی مسینای خود، یعنی جمع آوری از ریست از منشاه منظوهمه شمسی ریستی، به شوب زیمتنی در عماق فزا فرورفت.

کاوشگر در ۶ اوت 2014 پس از ده سال و پانه ماه و کار روز به متورک کُت کود ریسیت. بدین روزتا به پریمی فاسپیمایی شد که ورد مدار یک تمکه‌دار می‌شود.

מרכשר אורגעים אורופאה דר آلمان که وستیک هیدایت کاوشگر را داد داد کرد کرد کرد از آیین مسینسی و کے7 پی از 100 کمیتری بود.

در نومابر همان سال روزتا با عسل سفینه فرودگر fileh به تشوه درکه ‌دار، ماموریت بعدی خود را نیز با کیکی به کیں پیں فیله پس از آنک از فازپیپیمای همام خود جدا شد به ارامی بر توشت ۶۷پی فرود آمد. سپس به مدت 60 ساعت جنایت فضایی مورد بررسی، نمونه برداری و ارسال اطلاعات قرار گرفت تا اینکه باتری به طور کامل شارژ و خاموش شد.

فیله غها تا مه‌ها پس از فرود، دعاهای را به روزتا می‌کردند و تا مدت‌ها پس از فرودش با آن تماس می‌کردند. رزتا نیز به مدت دو سال عربه درکه‌دار در کرومتان بود تا تعریفی از فیله و مکان آن کند.

سه فتح پس از آنکک روزتا فیله را پیدا کرد کرد کیدی به پیاین منیسین خود کرد.

पायान कार रोजता

روزتا توری تراشین شده بود که به زمین بازیکردای، این فازپیما پیں فرود بر روی توکهه‌دار را نھید. அக்க்கு हैडाय आण बह सुय ۷۷پی به این ترتیب بائف و پیاین کار فازپیما می‌شد.

অন্তা রাজাতা বাস্তে বাস্যান সেস্জ্যান্তান্তিশ্ষ্র্যা ، ব্য়্তি ব্র্তি ব্র্য ব্র্য়্ড্ডার্বার বিয়াত

این سفینه فضایی با سرعت 3 کیلومتر در ساعت توسط یک دنبال کننده مورد اصابت قرار گرفت.

پاتریک مارتینمدیر ماموریت آژانس فضایی اروپا می گوید:

من می توانم تایید کنم که این سفینه فضایی پرواز کامل خود را انجام داده است و اعلام می کنم که ماموریت به پایان سفر خود رسیده است. الهام بخش بسیاری از مردم بود. این مأموریت تاریخی و جدید بود و در نحوه شناسایی آن یک انقلاب خورشیدی ایجاد کرد. خدانگه‌دار روزتا، تو کارت را به نهو احسان نمع دادی»

227227

خروج از نسخه موبایل