پیشنهاد ارمنستان به باکو درباره ترسیم مرزها

«نیکول پاشنییان» примхать وزير Armenstan ros shanbe آز پيشنهادي ход бех жмурый Азербарийн баша tersim merzha هابر داد.

وی در پیامی توییری نوشت: «ارمنی به جموهری ازیربیان داھا داھہ که کے کے کے و مرزها روز 31 oktёr (9 Aban) dr Brukské sod”.

تنش ها بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در هفته های اخیر تشدید شده است. این تنش بین 12 و 14 سپتامبر (21 و 23 سپتامبر) قبل از رسیدن به آتش سوزی بین روسیه و روسیه رخ داد. هر يك از ترفين عتيه را مقصر عزون تنشها مي‌داند.

در تائه‌ترین تعالیم در ایرنا دیلومتایک نیز دولتمردان هر دو کیشور مداین ریشتان به صلک با دوام شده‌اند.

رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از به سلک بلدمت

«Armen Grigoryan» Dbir surы shurы эmenstan низ горь кех та пайан сал миладия гарий очень очень печать ба жмурый Азербарийн.

«تولد چاووش‌اوړلو» وزیر امور خارجه ترکیه، نیز کند روز پیش بود که جموری آذربایجان و ارمنستان بر سر نکت رایل پیمان پیمان صلکہ کرده بود.

وی در تاریخ سه‌شنبه (11 اکتبر) با تی‌وی‌نت تورکی گفت: «بر سر نقطاء رجال تعریف شده است. پنج مورد وجود دارد. شمال به رسمیت یکتدن تمامیت اردی کرداین، کرزین مرزها و نہے. فقط اعدام باقی مانده است.

ين ترك ديلومات عرض المزيد كرد كه گفت وگوي تصليق بين جهموري آذربيان و ارمنستان و نگليں بر سر آديدي‌سازي ليكنگ بين ايروان و آنكرا نيمي‌توادن مجزا از هم مي‌شود. وی با بیان این که «برها در آیین شاهب ساحبت‌ایم‌»، ترکی در تنکین برای عدی‌سازی لگونگ است صادق است.

اردوغان و پاشینیان در 6 اکتبر در نشست کمیته پارلمانی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار کردند. پاشینیان در آئین سےتے کے با لهم علی‌اف ریس‌جمهورہ جہموریہ Azarbaijan met کرد کرد.

310310

خروج از نسخه موبایل