پیام هشدار پلی پروتکت مربوط به ۶ ماه گذشته است

علاوه بر ابراز تاسف از نظارت، از کاربران می‌خواهیم آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید، پرداخت کارت موبایل از گوگل پلی یا بازار کافه ایران و مایک را کشف کنند.

همچنین اپلیکیشن نیازی به اطلاعاتی از کاربر ندارد.

هر کدام از برنامه هایی که روی گوشی یا تبلت خود نصب می کنیم با اجازه و تایید کاربران توسط آنها کشف می شود تا بتوانند خدمات بهتری داشته باشند. امکان دسترسی به دوربین و لیست مخاطبین با مجوز کاربران به دلایل نگهداری کارت های بانکی، تسهیل در پرداخت قبوض و ایجاد تجربه ای متفاوت با استفاده از کارت و خرید شارژ و بسته های آنلاین را فراهم می کند.

برای مشاهده و بررسی لیست دسترسی هایی که خودروی همراه از کاربران (با اجازه آنها) تشخیص می دهد، می توانید به تنظیمات منو (Settings) دستگاه اندرویدی خود مراجعه کرده و وارد گزینه برنامه ها (Apps) شوید و با ماشین همراه، با استفاده از منوی دسترسی (مجوزها) فهرست موارد موجود در این برنامه را مشاهده کنید که برای تجربه کاربری نیاز به تجربه پرداخت موبایلی دارند.

پروتکل گوگل پلی ابزاری است که به طور مداوم دستگاه های اندرویدی را اسکن می کند تا از امنیت آن ها و برنامه های نصب شده روی گوشی مطمئن شود. این برنامه تمامی ابزارها، خدمات، برنامه ها و حتی بازی های نصب شده روی دستگاه را اسکن می کند و در مورد برنامه هایی که رفتار غیرعادی دارند تحت عنوان حذف برنامه مضر به کاربران هشدار می دهد. برای اطمینان از ایمنی این موضوع، کاربران می توانند از گزینه Play Protect (Play Protect) در گوگل پلی استفاده کنند تا خود را از امنیت و نسخه به روز کارت همراه آگاه کنند.

همچنین می توانید به صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی مراجعه کنید و مطالب را در دو نسخه فارسی و انگلیسی مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل