عمومیکسب و کار برتر

پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای افراد است که می تواند روز به روز پیشرفت ما را نشان دهد زیرا شست و شو و کاهش ابزار و ماشین آلات را آسان کرده است به طوری که کار در عرض 10.15 دقیقه انجام می شود. گاهی اوقات اصلا لازم نیست خانه را ترک کنید و می توانید از مواد شوینده خانگی استفاده کنید.

ماشین لباسشویی برتولینی با استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی می تواند در زمان و سایر منابع صرفه جویی کند، بنابراین انتخاب خوبی برای مراقبت از خانه و وسایل منزل است.

استفاده از پمپ کارواش صنعتی:

شستشوی خودروهای سبک و سنگین.

تمیزی کف پارکینگ – پله و…

شستشوی کف در کارخانه ها و کارگاه ها

شستشوی آلاچیق ها …

شستشوی نماهای آجر سیمانی و…

شستشوی تجهیزات صنعتی و ساختمانی

شستشوی لوله های فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی

میز و حصار وسط راه

تمام امکانات شهر از بین رفته است…

انواع شیرهای کارواش صنعتی:

دو دسته اصلی پمپ ها شامل پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز، دسته اول شامل پمپ های پیستونی و دنده ای، پمپ های دیافراگمی، پمپ های اندازه گیری، پمپ های پریستالتیک، پمپ های لوبی، پمپ های مونو، پمپ های بشکه ای، پمپ های مغناطیسی و شیمیایی و … می باشد.

و پمپ های گریز از مرکز مانند پمپ های دوغاب، پمپ های خانگی، پمپ های کف، پمپ های صنعتی، پمپ های آب و فاضلاب، پمپ های خود پرایمینگ، پمپ های گریز از مرکز افقی و عمودی، پمپ های کف چند طبقه و ….

یکی از انواع پمپ کارواش صنعتی پمپ پیستونی است که آب داخل سیلندر را با فشار و سرعت بالاتر به دستگاه پیستونی باز می گرداند. بنابراین به آن پمپ پیستونی فشار قوی نیز می گویند.

انواع پمپ های پیستونی در بازار تولید و عرضه می شود که از جمله آنها می توان به پمپ پیستونی معمولی یا آب، پمپ پیستونی آفت کش، پمپ پیستونی مه پاش، پمپ کارواش یا پمپ واشر برتولینی، پمپ واشر خودروهای صنعتی، استیل ضد زنگ و دوبل یا متغیر اشاره کرد. جریان. پمپ مداری پمپ شستشو آب سرد یا گرم یا برقی، بنزینی و گازوئیلی است و فشار خروجی آب در لباسشویی خانگی 70 و 170 بار و در لباسشویی صنعتی 200 بار است. و همچنین فیلتر پمپ پیستونی است.

جنس بدنه بر حسب کار و سازنده انواع مختلفی دارد مثلا آهنی یا مسی و قطعات آن پیستون و سیلندر، ورق نبشی، شیار و شفت می باشد. .

کارواش بسته به نیاز مشتری انواع مختلفی دارد. در اینجا به چند نمونه از بهترین کارواش ها اشاره می کنیم. در صورت نیاز به کارواش پرفشار یا کارواش دیگر با کارشناسان ما در آب نیرو تماس بگیرید.

کارواش صنعتی 100 بار 11 لیتری

ماشین صنعتی 150 ضربدر 15 لیتر

کارواش صنعتی 200*15 لیتری

کارواش صنعتی 250 ضرب 15 لیتری

ماشین لباسشویی صنعتی 280 ضرب 23 لیتری

کارواش 500 بار 21 لیتر

و در صورت نیاز به دبی بالاتر از سیستم شستشوی زیر استفاده می شود:

کارواش 100 بار 30 لیتری

100 بار 70 لیتر بشویید

شستشو 150*120 لیتر

همانطور که قبلا ذکر شد لیست پمپ های کارواش صنعتی پرفروش ترین مدل ها می باشد، در صورت نیاز به مدلی با فشار و دبی متفاوت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های کارواش های صنعتی

ماشین لباسشویی های صنعتی دو نوع هستند یک قسمتی و سه قسمتی بنابراین سه قسمت دارای سه قسمت موتور می باشد. موتورهای سه فاز برای مقاصد تجاری کاربردی و مفید هستند. البته ژنراتورهای سه فاز نمی توانند مستقیما از برق شهری استفاده کنند. بنابراین قبل از خرید باید از داشتن منبع تغذیه سه فاز در مجموعه خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین می توان کارواش سه فاز را با استفاده از تجهیزات ویژه به برق شهر متصل کرد. این موتور به دلیل داشتن گشتاور ثابت و مستقل از زمان به خوبی کار می کند. این ویژگی موتور سه فاز آن را در برابر ضربه های ناشی از تغییر گشتاور موتور تک فاز محافظت می کند.

موتورهای سه فاز عمر و کارایی بسیار بیشتری نسبت به موتورهای تک فاز دارند. اما تنها مشکل موتورهای سه فاز عدم استفاده مستقیم از برق شهری است.

کارواش های صنعتی علاوه بر تجهیزات برقی سه فاز به آب پرفشار و موتورهای قوی تری برای شستشو با واشرهای فشار قوی نیاز دارند. این کارواش ها می توانند به راحتی از این موتور سه فاز استفاده کنند. دستگاه واتر جت دارای مشخصات فنی خاصی است که انواع تکفاز و سه فاز را به ابزاری موثر تبدیل کرده است.

دکمه بازگشت به بالا