پروفایل ویزیت چیست و چه تأثیری دارد؟

خرید پروفایل ویزیت به چه معناست؟

اگر در شروع کسب و کار خود نسبت به راه اندازی صفحه‌ی کاری مرتبط در اینستاگرام اقدام کرده باشید، احتمالاً به شما خرید پروفایل ویزیت را پیشنهاد داده‌اند. اما پروفایل ویزیت چیست و چه کاربردی دارد؟ منظور از پروفایل ویزیت، تعداد افرادی است که با اکانت‌های اینستاگرام خود، صفحه‌ی اصلی شما را مشاهده کرده‌اند. البته این تعداد متغیر می‌باشد و ممکن است کم یا زیاد شوند، چرا که مجموع کل افرادی که از ابتدای راه اندازی پیج، صفحه‌ی شما را مشاهده کرده‌اند را نشان نمی‌دهد. بلکه نشان دهنده تعداد افرادی است که در هفت روز اخیر پروفایل شما را مشاهده کرده‌اند.

خرید پروفایل ویزیت

البته توجه داشته باشید که آمار مربوط به پروفایل ویزیت کاملاً یونیک بوده و از ثبت بازدیدهای تکراری اجتناب می‌شود. برای مثال اگر فردی در هفت روز اخیر با اکانت خود، چهل بار به پروفایل شما سر زده باشد، عدد چهل ثبت نمی‌شود بلکه تنها یک بار در کل آمار لحاظ می‌شود.

پروفایل ویزیت در اصل شامل قسمت‌های مختلفی از جمله بیو، عکس پروفایل، تعداد کل فالوورها، تعداد کل پست‌ها، بخش هایلایت استوری و غیره می‌باشد. به عبارتی آن بخش از حساب کاربری است که کاربران دیگر در نگاه اول می‌توانند به طور یک جا ببینند.

خرید پروفایل ویزیت

راه‌های افزایش پروفایل ویزیت

پیش از خرید پروفایل ویزیت بهتر است بدانید که راه‌های افزایش بازدید از پروفایل متفاوت بوده و از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خروج از نسخه موبایل