واکنش کاربران عرب به اقدام رئیسی در بالا بردن تصویر شهید قاسم سلیمانی

به گزارش گروه خبرگزاری آنلاین مجله لوکس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران امروز در صحن سازمان ملل متحد با برافراشتن تصویر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی. کسی که در راه ازادی ملت‌های رکین به شهید ریست و ریس به امیراکا سند این فیلمن را به اسم خود می‌برد.»

این اقدام تاثیرات گسترده ای در شبکه های اجتماعی عراق و لبنان داشته است.

«احمد الموسوی» نماینده فراکسیون صدیقون در پارلمان عراق در صفحه توییتر خود تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی را از کنار ابراهیم رئیسی بلند کرد.

وی نوشت: رئیس جمهور ایران عکس شهید قاسم سلیمانی را در سازمان ملل مطرح کرد، آیا همین کار توسط دولت انجام می شود و عکس شهید عراقی ابومهدی المهندس بلند می شود یا به دیدگاه دیگری ارائه می شود. ؟”

«سعد الخزعلی» در جمع دیگر نمایندگان عراق نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: هر کشوری در محافل داخلی و بین المللی به شهدای خود افتخار می کند، دیدیم که سید ابراهیم رئیسی تصویر شهید سلیمانی را مطرح کرد تا دولت. و ملت جمهوری اسلامی به شهدای خود افتخار می‌کنند».

وی افزود: «ایا می‌بینیم که پیمة وزیر عراق نماد شهادت و نماد آزادگی و مهندس است. [علیه تروریسم] را در عرض المزيد بلايا سر ببرد؟».

«محمد حمید» کارب لبانی وشید: «در مجموع الملابس المللاسته در نویروگی، ابراحمی رایسی، ریس پومهور ایران، توبر آلت آمریکا و مزدورانش، برد اسلام را برد و برد و برد کرد کرد کہ کے کے ex. [آمریکا] كه دستور ترور آين دو شهد را دادة بود، رناء بورة داد».

«یاسین الجنوبی» كربر عراقی نیز بازینشر تویت احمدالموسوی نوشت: «باید توكید كه كامستافا الكاظمی را از تحمیل رجال در لوایح هوزر كمدانان. [شهید] اینست».

«حسين حزيمه» كربر لباناني نيز با اينترش شوگر بالا بردان توبر شهد قاسم سلیمانی در مجموع عندی مللی نہیں نوشت: «ای کاسم، کسم می‌خوریم که عرام نکریں کریب»

دکتر «لیلا الاسدی» یکی دیگر از کاربران عراقی نیز نوشت: مردگان عادت دارند به شهدا و شخصیت آنها احترام بگذارند.

«نجاح محمد علی» از فیککان مدیاهای جهان عرب نیز با شماید کاران دادن ویدیوی لعیںی لہیں ابراحمی رایسی نویشت: «هیک کسی داید کاسم سلیمانی، جنگ علی را را دریدینید»

پايان پايام/




این مطالب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل