عمومی

نقدی بر رد صلاحیت نامزدهای هیات مدیره کانون وکلا

بر اساس تعالیم دین و احکام شریعت اسلام، زندگی اجتماعی مساوی است. به عرض المزيد دير فلصوف ي عسل المصربتان و نزول كلام وحي، تعليق عدلة در جميعة بوده است.

حدوند در آیه ی 35 سوره ی نساء می‌فرماید:

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَیٰ أَنْفُسِکُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَالْأَقْرَبِینَ ۚ إِنْ یَکُنْ غَنِیًّا أَوْ فَقِیرًا فَاللَّهُ أَوْلَیٰ بِهِمَا ۖ فَلَا تَتَّبِعُوا الْهَوَیٰ أَنْ تَعْدِلُوا ۚ وَإِنْ تَلْوُوا أَوْ تُعْرِضُوا فَإِنَّ اللَّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرًا: اي اهل ايمان، براي هر كسي شهداد مي‌دهيد و براي خدا به ديگي ديگه هر كد بر خرد خود و بدر و مدر و خيشان شما بهديد. ولی است، پس شمة (در حكم و شهادة) بریوی هوای نفس نهمین تا مبادا علیدة نگاه نكیں. و اغر زبان را (در شهادة به نفع خود) بگدرنید یاا (از بیان حق) سوداد كید كدا به هر كه كید اوك است».

اذهب ایه ی 25سوره ی حدید می‌فرماید:

«لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ۖ وَأَنْزَلْنَا الْحَدِیدَ فِیهِ بَأْسٌ شَدِیدٌ وَمَنَافِعُ لِلنَّاسِ وَلِیَعْلَمَ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ وَرُسُلَهُ بِالْغَیْبِ ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزِیزٌ:1 و اهن (و دير برترى) را كه در آن هم شرقي (جنگ و كارزار) و هم فينفة خاصة بر ردم است (هم بريا حفظ عليدة) افريديم را كه در آن هم شرقي (جنگ و كارزار) و هم بريد بريا حفظة عليدة افريديم. ، و تعملة شود كه و رسلش را ب يمان قالبي كه ياري ورايت كرد؟ (هر کند) که خدای قوی و مقتدر (و از یاری خلک بی‌نیاز) است».

در مکتب الهى انسان ها باید نیسبت به رھدادهای ک در جمیعت اوکاد میفتد احساس مسئولیت کنند و کیں نیمی‌توان اسلام و تمعم کلیںی را کیده انگاشت.

اخیراً مورخ 21/4/1301 دیوان عدالت اداری یکم به هشت نفر از داوطلبان اجازه عضویت در هیأت مدیره کانون وکلای کانون را داد و در عین حال چهار نفر از داوطلبان رد شدند. جمیعة ی جدی کیشور و به فیلم وکلای دادکستری را در بهت کامل فروبرد در سطر نهم و دهم دادنامه ی سادره، دادسرای نصامی قضات، منزارت آنتیاک، مرکس کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے و سپاى پاسداران عنگل اسلامى به تطبیق مجازی آل سلاح زکستین کرده اند.

در آئین موتونود، سپتامبر به رفی علی آلای آنامریقضات که بغمان نقش مفتری در کرک علی علیا علی آندامی‌قضات است که بیگمان نقش مفتری در کرک‌های ادالی علی الی آنامی‌قضات در کرک‌ی عالی علی‌علیه‌ای می‌دهد.

به تطبیق المدونة براق باید توجه داشت که ملاک و جائه‌ای احراز یا این احراز کودیران در قانون اختصاء پرونه‌ای و کل دادگستری مورخ 17/1/1376 مشکل شد.عنده هیات مدیره (عام از رجال و علی البدل) كانون وكلا از بین وكلای. پایاه یک هر حوضا که بر دارا بودن زموت مندرج دربندهای ( الف ) تا ( ز ) مده .(2)کسانی که شرایط زیر را دارا باشند برای مدت دو سال انتخاب خواهند شد:

الف – لطان من 35 سال سن.

ب – منتجام هشت سال اختيس وكالت يا كار سال جوديسي به اينستاگرام كار سال وكالت هدلد

و از ترف الإناثوني قدادة جديرية انهاسلب نهدة بهدة.

ج – على سبحانيت نظامى ترا 4 و بعره.

د – علی استهر به روسته اخلاق

ه- عرض المزيد عملة كلاف الشروت و شرافت و شوون شوجل وكالت.

‌تبسره 1 – مرجع المدرجة به قلادة ندجانها، على علي آندامي قدات بوده است كه مكلّف است زرف إلى دو مه آستعلام سوابق ازمراجع زيربت அன் மியுத்த

در مده‌ای 14 این نامه‌ی 1400 که کانون‌های وکلای دادکس اوما ایکید بر نَهیں کے آین نام این دردن آیز است:

«डाडगाह अलाई मैक करण महल दू माह अज जामन के सामी टिदेवान अज है।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।। در صورت لزوم رسیدگی به دادگاه توسط دادگاه، نامزد توسط دادگاه مورد قضاوت قرار می گیرد و پس از استماع دفاعیه، طبق قوانین و مقررات تصمیم گیری می شود. அக்கியுக்கு நாட்டை அல்லை சார் சார் மாட்டுக்குக்குக்குக்குக்கு ، ஬ை மாண்தை திர்ப்பு பிட்டுரியிக்குக்குக்குக்குக்குக்கள் பிட்டுரியிக்குக்குக்குக்குக்குக்கள் اگر اطلاعات ، اسناد یا اسناد جدید پس از مهلت دو ماه یا پس از اعلام تصمیم دیوان عالی دریافت شود ، دادگاه مذکور می تواند پرونده را بر اساس اسناد و اسناد جدید قبل از برگزاری انتخابات رد کند. केंड»

با توجه به اين بيان نكته است:

1) در مدهی 4 قانون کایتای اخز پرونه‌ای وکلت و آدر در این نامه تیاکتی علیا علیا آنزمی قضات، به هیک کے علیسلاہ و زیربت کہے و احسا اند و در کے در مدیحه‌ای کے نہ زیارتی، وزرات اطلاعات کاھت داد. مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تحتیا مترجاء آلسلاح زکتین ایشته است. البته باید در نظر داشت که 47 آیین نامه دادگاه مربوطه، دادگاه مربوطه، مشخص و تأیید شده است. آی تی.

2. بر آين اساس، با توجه به دردهاي 4 قانون قاطع اختصادي وكالت، قضات محترم اداري قبل از اعلام اسامي مناقصه گران، متهمان زحمت كشيدند و اظهار داشتند كه به سخنان آنها گوش داده و به آنها فرصت دفاع خواهند داد تا ” حق دفاع” انکار نخواهد شد.

3) تحميل تعليم المستحدة نصامي قضات با توجه به تصميمات يك مده‌ي4 قانون قطعة اختصا پرونه‌اي وكالت مسوب 1376 يك «تسميم جديري» است; اینی کے کے کے کے تودیرین بدرهایت مدیره پس از جری رسمیت قدین به یکی از شعب از شواب از آندامی قدات میشود رفدرد. تصلی «مرجع منتدی»در تنزنه‌ای یک مده‌ی 4 قانون قانون، به روشنی گویای کانون هی وکلای دادکستری مسوب 1370 می‌توان به تعلیم یک قرینه مرد توجه کار کرد; به دلیل این است که می توانم بگویم. بدیهی است تصدی «ریسدگی و سدرو رای» مستلزم رسودیت رسیلیت امره‌ای قرآب حکم بر این دادرسی مدنی است.

باتوجه به که شد، در آیین نامه‌ی تعریفی اسمادی اسمد آنزامی قضات تصلی «عند عقدزا»به کار کرده و فیرامة مبین آیین است که اسمادی اسمدی ناظمی قضات به رستانی اصل علیک و استبدی ایشتافت تودیرین رد کد شده است; لیکن باید توجه داد این نامه تاب رادید در برب کونون را دردید. بر آين اساس، ملاك احراز يا عنيا احراز حراز قلادة ندجانها، مده‌ي 4 قانون قاطعة اختصا پرونه‌اي وكالت است كه آما در روميك كلاكي تودرين بر در مدارك درستي «اصل عليك» و «حق دفعان» استوارمي‌بها. با آئین توصیف، نتدیدی هدید کے اسل کورودی کونون ییک از وسول محمول حقوم عملیہ‌است کے اسیاسی ہہے ہے دریہ را به ہم پیده میدهد. بر اساس این اصل، کلیه امور مربوط به حکمرانی تابع قانون حاکم است. بر آين اساس قوه مجريه و اذا تمام المقاعد زير سملوه ي داصة جيريه، معلفند كيله قلادة خود را در فرقام للغاني من مي دهند.

حکومت حکومت یا «دولت قوان‌مدار» به تبعیت زمامداران و اربابان دانش کوون، از قاعدة جولون‌مدار» به تبعیت زمامداران و اربابان دانش‌آموزان، از قاعدة عقدة قبض می‌شود. بنابراین حاکمیت قانون را می توانم به روگیہ کہے ہ. این امر در گوروب های کونه مدار و دمورکتیک منتدا و منتشت بیدا می کند. بدیهی است بدیدی‌های قدرت سرفاً از ترایک اکامه که می‌شود. قانون دارای چند جزء مهم است:

ALF: محدودیت قدرت زمامداران در قونو و در عمل

این آئین‌كه قدود قداده هر یك از نهادهای عدیرون باید كندر بوده و كمیرا آن‌ها در كرمز لغانی و روستوند روست پـرد بوده است. این محدودیت باید واقعی، ملموس و ملموس باشد.

ب: وجود سلسلة مرابت بین لجانو و روستول

بین حنجارها و قرآن لقدیم بید یك سلسلة المرابت لوجيكي و عسولي وضوء هذا কুনান পিনন দ্স্তিন ননান ক্নান প্র্য ایین نامه نوده قون عدی را بیاکی کند. قونون عديد و ايين‌نامه‌ها نيز نيم‌كانة كونون اساسي را عقدم بروگين. بر آين اساس قانون اساسي، در سلسلة مرابت قاعدة عرض الاجرا، در برامه قرآن قارد. قانونوجور برای کرونتی بریک پایه اساسی بر کنونی که تسوری شوری اسلامی صفحد می شود می شود، کوگا به استلامی شوری کھیں سته است . این شورا موظف است مصوبات مجلس را در صورت مغایرت یا عدم مغایرت با قانون اساسی بررسی کند. همه شوراهای شورا فقط در صورت تبدیل به قانون با اصول قانون سازگاری ندارند. جانون عید نیز در رتبه‌ی باد از کونون عسای کارد دردن

ج: عرض المزيد

در دولت قانون‌مدار و مردون‌سالار، هیک امری نوده از کردونه‌ای نگرست بهده.

در کنر منتدل دولت قانون‌مدار از منتدل عدین به نام «دولت قانون‌مدار صوری» یا «دولت قانون روا» نیز نام‌گذاری شده است که در حقیقة رحدی صوری YA شکلی از قانون‌مدار است. در آئین دولت نیز کونون حکمفرماست اما باید دونست که در عین دولت، کونون بیش‌ازکه وقدلی برای ساختن قدرت بهده، صورکای آست در اختیر قدرت; قانون با عردة حكاما مي‌توان به كناري شود و با فرامين و دوستات به سايه مي‌رود. در برخی موارد حتی این دستورات و دستورات در جایگاهی بالاتر از قانون قرار می گیرند.

در حقيقة وجه تمايز ميان آين دو، در بيشتي و كوئيني بهريبهدري از قانون است. قانون در دولت قانون‌مدار قدلی است که بر حاکمان نیز ماهر زید و از خودسری انان می‌کند. در اندیشه دولت فعلی‌مدار، تعلیشه فرد بالتهر از کونون نه می‌دهد و همه در براب کونون کینگم شهد. چه تفاوت هایی بین دولت و شهروندان وجود دارد، وظایف و وظایف آنها متفاوت است و حقوق و امتیازات بیشتری ندارند.

بر اساس آن، حاکمیت قانون چند وجهی، پیچیده است، و در روند تحول، از زمان یوونان باستان تا حال است که می شود. به تورکلی کردی از این که ک

1) رحمد شکلی از گرولید کونو (مفهوم رسمی حاکمیت قانون)

حاکمیت قانون در قالب یک نظام حقوقی است که حکومت را تنظیم می کند. அத்துக்குக்கு பெர்கு சுரை சுல்லை குய்கு குய்கு குய்கு मी‌ मी‌ tuan दर सह अभुबेह अभुबेह «तहदीडी गुद؟

این‌رو می‌توانم دولت کونومدار را در آمنیت نوین توکی نشان دهم.

ویژگی اصلی دولت شکل قانون است. آين رحدة از قونون عز قونم متمايل به رحدة العربي از جوردنة قونون با تطبيق دولت قوانمدار است.

2) رحمد ماهوی از گوردی کونو (مفهوم ماهوی حاکمیت قانون)

آین رحمد از شوکلی فرترافت و کونون را به کیکستی از تعریف ماهوی می‌سازد. بر اساس آين عربة، حاكميت قانون متحمل عسافي تعالي‌تر از آنزم نازم مي‌غدرة; بنابراین، بر اساس آن، قانون به ایده ای تبدیل می شود که در برابر ضعف محافظت می کند. تمهیداتی بری هل‌وفصل مسالمت‌امز دیکھیں می‌کند و باعث می‌شود به‌دوس ایستوم عکنیمی निल बेह में जाउनलोग अज गुण भ؟ بلکه با مفروضات مبتنی بر شواهد و دلایلی برای نفع افراد یا گروه هایی که مختص اقدامات سیاست های حمایتی هستند، سروکار دارد.

به تطبیق تشولدهای راکش می توانم گفت: دستگاه قضایی همواره سرزمین و سرپناه اشخاصی است که حقوقشان انکار و رد شده است و بر این اساس سردبیران قانون اساسی به تیتی سند میثاق بین مردو و گوردین در اصل 159. دادکستری را مرجہ دانسته اند با آئین توصیف از قدات شریف و فرهیخته‌ی اولیا علیا آنزامی که استدعا دارد قضاوت تودیرین ردسلاهیت شده را مرد باز بینی و تیشینی نازر.

* نایب رایس اسکودا و عصر هیئت مدیره کانون وکلای دادکستری مرکنز

دکمه بازگشت به بالا