نسل جدید کیا اپتیما به بازار عرضه شد

نسل جدید کیا اپتیما به بازار عرضه شد

شرکت کوشاخودرو قیمت نهایی خودروی کیا K5 را برای مشتریان ایرانی اعلام کرد، تا این سدان مدرن یک گام دیگر به عرضه نهایی در بازار ایران نزدیک شود. این خودرو که جدیدترین نسل از خانواده کیا اپتیما را نمایان می‌کند، با لقب K5 شناخته می‌شود.

قیمت نهایی کیا K5 براساس اعلام کوشاخودرو، به مبلغ 2 میلیارد و 467 میلیون و 321 هزار تومان به خریداران خواهد رسید. این خودرو، به عنوان ضعیف‌ترین نسخه وارداتی از خانواده کیا اپتیما مطرح شده و با وجود اینکه با موتور دولیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه می‌شود، محدودیت‌های قوانین واردات در کشور، امکان سفارش نسخه‌های با موتورهای قوی‌تر را برای مشتریان ایرانی ندارد.

کیا K5 با حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور، یک سدان 1.5 تنی با امکانات مدرن است. مجهز به پیشرانه با سیستم تزریق سوخت غیرمستقیم (MPi) و تنفس طبیعی، این خودرو با جعبه‌دنده خودکار شش‌سرعته، انتقال قدرت به محور جلو را انجام می‌دهد.

با قیمت تقریبی 4 میلیارد تومان در بازار آزاد، K5 از امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، رادار نقطه کور، کروز کنترل، سیستم کنترل کشش و پایداری، دستیار حفظ مسیر، نور بالا اتوماتیک، سیستم تهویه دو نقطه‌ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 8 اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی، سنسور پارک و دوربین عقب بهره‌مند است. این اقدام جدید در راستای تامین تقاضای بازار برای خودروهای وارداتی جدید صورت گرفته است.

منبع: https://technotoday.ir/news/3059/

دکمه بازگشت به بالا