عمومیکسب و کار برتر

نحوه تعویض روغن پمپ کف کش

پمپ  کف کش راد یکی از انواع پمپ هایی است که به طور کلی دارای دو نوع خنک کننده است که یکی از آنها خنک کننده روغن است که به معنای خنک شدن پمپ توسط روغن است. تعویض روغن پمپ اسکیمر کاری است که باید به طور صحیح و منظم و هر از چند گاهی انجام شود. همچنین نوع پمپ روغن کشی برای تعویض، نوع روغن و آنچه در قسمت روغن شارژ می شود مهم است. در ادامه این مطلب به صورت مرحله به مرحله نحوه تعویض روغن پمپ توضیح داده می شود تا با انجام مراحل ذکر شده و مشاهده فیلم آموزشی مراحل تعویض روغن پمپ این کار را در آسان بدون نیاز به افراد حرفه ای این کار را خودتان انجام دهید همچنین به انواع روغن استفاده شده در پمپ اسکیدر نیز اشاره خواهد شد پس به این مقاله صنعتی توجه داشته باشید.

نحوه تعویض روغن پمپ اسکیت

یکی از بخش های مربوط به تعمیر و نگهداری پمپ سامپ تعویض روغن است. برای جلوگیری از هزینه غافلگیرکننده خرابی پمپ کفگیر، تعویض روغن به طور منظم مهم است. از دلایل نیاز به تعویض روغن پمپ اسکیدر می توان به اکسید شدن آن، قرار گرفتن طولانی مدت در دمای بالا و همچنین عدم استفاده به موقع از روغن مناسب قبل از تعویض آن اشاره کرد. پمپ Squeegee Leo سری QDX از نوع چدنی است که توسط کلاسنتی با 24 ماه گارانتی در خدمت مشتریان محترم می باشد.

رویه های تعویض روغن پمپ پمپ
از آنجایی که دانستن دلایلی که منجر به احتراق موتورهای پیستونی می شود ضروری است، دانستن نحوه تعویض روغن پمپ نیز برای جلوگیری از علل ضروری است:

نصب پمپ کف در حالت افقی

روغن را باز کنید

روغن را از خروجی خارج کنید

پلاگین تخلیه روغن را سفت کنید

ورودی روغن را بردارید و محفظه روغن را از دهانه مشخص شده با روغن جدید پر کنید.

یک اورینگ جدید و سالم نصب کنید و پیچ را با آچار گشتاور محکم کنید

در مرحله سوم، لطفا توجه داشته باشید که هوای محبوس شده در مخزن ممکن است باعث خارج شدن مقداری از روغن تحت فشار بالا شود، بنابراین لطفاً یک تکه پارچه را در جلوی خروجی روغن قرار دهید تا روغن به بیرون پاشیده نشود. برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت پمپ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نوع روغن پمپ اسکید

روغن مورد استفاده برای خنک کاری در پمپ های شناور از نوع روغن ترانسفورماتور یا ترانسفورماتور می باشد که روغن معدنی بوده و دارای عایق الکتریکی می باشد. روغن اسکیمر باید تحمل دمای بالایی داشته باشد، روغن ترانس نیز این قابلیت را دارد. روغن‌های ترانس به دلیل قابلیت انتقال حرارت خوب، انتخاب مناسبی به عنوان خنک‌کننده برای تعویض روغن در پمپ‌های اسکرید هستند. در مواردی که نمی توان از روغن ترانس در پمپ سامپ استفاده کرد یا نوع روغن پمپ سامپ در کاتالوگ و روی پلاک پمپ ذکر نشده است، روغن های SAE10W و SAE20W می توانند جایگزین خوبی برای روغن ترانس استفاده شده در پمپ سامپ باشند. .

نتیجه

پمپ های تقاضای روغن باید به صورت دوره ای خنک شوند و روغن به طور مرتب تعویض شود. در این مقاله کاربرد و اهمیت روغن پمپ اسکیت و نحوه تعویض آن بحث شده است. مشخص شده است که روغن اغلب به عنوان خنک کننده در پمپ ها استفاده می شود و در برخی کاربردها روغن SAE10W و SAE20W می توانند جایگزین روغن شوند. پمپ سامپ لئو سری XQS دارای بدنه ای از چدن و ​​فولاد بوده و در مصارف مختلف کشاورزی، صنعتی و ماهیگیری کاربرد دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پمپ اسکیت و مشاوره بیشتر در مورد نوع و نحوه تعویض روغن می توانید از کارشناسان پمپ در کالاصنعت راهنمایی بخواهید.

دکمه بازگشت به بالا