معرفی انواع اینورتر ایرانی

معرفی انواع اینورتر ایرانی

انواع اینورتر در ایران با توجه به شرایط سخت و محدودیت در داخل کشور، مصرف کنندگان و صنعت گران اقدام به استفاده از اینورترهای خانگی کرده اند.

از سوی دیگر، تولیدکنندگان داخلی اینورتر با ارتقای کیفیت و استفاده از فناوری، توانسته اند اینورترهای همتراز با استانداردهای جهانی و قابل رقابت با انواع محصولات ساخت خارج را تولید و به بازار عرضه کنند. .

اینورترها در ایران دارای برندهای مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به اینورتر پرتو صنعت، اینورتر پنتاکس درایو یونیک، اینورتر زیما و … اشاره کرد.

امروزه اینورترهای ایرانی با استفاده از بهترین تجهیزات تولیدی توانسته اند اینورترهایی با مصرف انرژی پایین را راه اندازی کنند. همچنین برای خرید اینورتر ایرانی ما به شما فروشگاه ثامن را معرفی میکنیم.

اینورتر یا پرتو صنعت یا ایران

در بین برندهای ایرانی اینورتر، اینورتر پرتو صنعت دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. این شرکت در سال 1369 تولید صنعتی خود را آغاز کرد. اینورترهای این شرکت با حداکثر توان خروجی 350 کیلو وات در بازار موجود می باشد.

برای این منظور از اینورترهای پرتو صنعت ایران در صنایع بزرگی مانند مهندسی مکانیک، آب و فاضلاب یا نفت و گاز استفاده می شود.

مثبت ترین و طلایی ترین درایوهای پرتو صنعت ایرانی بدنه یک تکه است که باعث می شود درصد خطا حداقل و ضریب اطمینان بسیار بالا باشد.

از طرفی این درایوها از سیستم های خنک کننده مناسبی استفاده می کنند که دمای موتور را افزایش نمی دهند.

این برند ایرانی نیز یکی از مطرح ترین برندهای صنعتی است که با کیفیت بالای محصولات و طراحی به روز توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

این دیسک ها هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی استفاده می شوند. بازار بی نظیر اینورتر مدل های تک فاز و سه فاز را ارائه می دهد که بسته به نوع کاربری سبک یا سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین دارای گزینه های ورودی دیجیتال و آنالوگ است.

معرفی انواع اینورتر ایرانی
معرفی انواع اینورتر ایرانی

اینورترهای پنتاکس

این برند انواع واحدها را برای مصارف خانگی یا صنعتی تولید و به فروش می رساند. یکی از بارزترین نکات مثبت این اینورتر وجود کیفیت بالا در انواع محصولات این شرکت می باشد.

علاوه بر این، وجود کیفیت و تکنولوژی در اینورترهای پنتاکس در ایران به برینرین اجازه داد تا استانداردهای کیفی محصولات خود را اتخاذ کند.

پنتاکس در طراحی اینورتر تلاش می کند تا کمترین مصرف انرژی را در محصولات خود به دست آورد. عملگرهای پنتاکس برای پمپ های آب یا اهداف صنعتی استفاده می شوند.

روش کنترل سرعت در این درایو به صورت دو حلقه یکی باز و دیگری بسته می باشد و لازم به ذکر است که این درایو ایرانی تعداد دور موتور یا پمپ را از طریق انکودر کنترل می کند.

موارد استفاده از اینورترهای ایرانی

تمامی اینورترهای داخلی با وجود استانداردهای بین المللی با کیفیت بالا و مناسب برای هر موتور و سیستم کنترل سرعت می باشند.

از لوازم خانگی و ساده گرفته تا لوازم صنعتی بزرگ و پیشرفته می توان از اینورترهای ایرانی برای کنترل از راه دور استفاده کرد.

برای مثال از کولر گازی گرفته تا وسایل ساده مانند لوازم خانگی می توان از اینورترهای ایرانی استفاده کرد.

نحوه انتخاب اینورتر مناسب برای ایران در برنامه ریزی اینورتر برای ایران باید توجه داشت که توان مورد نیاز نسبت به توان اینورتر انتخابی کمتر است و هر چه قدرت اینورتر بیشتر باشد مناسبتر است. .

همچنین لازم به ذکر است که اینورترهای صنعتی مانند Uniq باید برای کاربردهای سنگین استفاده شوند.

دکمه بازگشت به بالا