مشارکت جدی و فراگیر مردم تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بختیار خلیقی عصر دوشنبه در جلسه شورای معاونین اداره‌کل صمت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای به موضوع تولید دارند و نامگذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان یک فرمان در سال ۱۴۰۳ جز تکالیف و وظایف اصلی حوزه‌های ذیربط قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تولید، ستون فقرات اقتصاد کشور است و به عنوان یک سرفصل کاری مهم باید در دستور کار همه مدیران و مسئولان نظام قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مهمترین مسئله در حال حاضر تولید و رونق اقتصادی کشور است و این موضوع باید برای همه نقش آفرینان کشور اعم از دستگاه‌های دولتی، نیمه دولتی، بخش خصوصی و مردم دغدغه اصلی به شمار آید.

خلیقی یادآور شد: در دولت مردمی مشارکت جدی و فراگیر مردم تأثیر بسزایی در تحقق شعار سال خواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم به عنوان بخش اثر گذار تولید می‌توانند از کالاهای ایرانی به نحو مطلوبی حمایت کنند و مسئولان نیز می‌توانند در قالب کار فرهنگی این مهم را در بین آحاد مردم تقویت کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت بخش اعظمی از امر تولید توسط بخش خصوصی و مردم انجام می‌شود، گفت: تجربه ثابت کرده است که هر جا مردم نقش آفرینی کردند شاهد تحولات چشمگیری در حوزه‌های مرتبط و مورد فعالیت بوده ایم، بنابراین برای تحقق عملی شعار امسال نیز باید مدل‌های رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم.

دکمه بازگشت به بالا