فرهنگ و هنرکسب و کار برتر

فیلم های پیشنهادی سینمایی برای تماشا در 3 ماه اول 2022

برای کاربران عزیز که سوال می کنند برای سه ماهه اول سال 2022 چه فیلم های سینمایی پیشنهاد می کنید، یک لیست 6 تایی از بهترین فیلم های 3 ماهه اول 2022 را آماده کرده ایم با داستان عالی و پرطرفدار. بهترین انیمه ژاپنی

1-میچل ها در مقابل ماشین ها (The Mitchells vs. The Machines)

فیل لرد و کریستوفر میلر با The Lego Movie و Spider-Man: Into the Spider-Verse استانداردهای جدیدی را برای انیمیشن های خلاقانه بصری و روایی تعیین کردند و با فیلم The Mitchells vs. بین یک خانواده و لژیونی از روبات‌ها که توسط یک هوش مصنوعی منسوخ عصبانی (اولیویا کلمن) کنترل می‌شوند. این نبرد بعید در طول سفر میچلز برای تحویل کتی (ابی جیکوبسون) نویسنده نامتعارف به کالج رخ می دهد که خود توسط پدر ریک (دنی مک براید) تحریک می شود، که ناامیدانه می خواهد دوباره با دختر دنیای متفاوت خود ارتباط برقرار کند. . شکاف‌های پدر و دختر در قلب ماجراجویی مایکل ریاندا و جف رو نویسندگان/کارگردانان قرار دارد که CGI، مواد طراحی شده با دست و لایو اکشن را با هم ترکیب می‌کند تا زیبایی‌شناسی رنگین کمانی دیوانه‌واری را ایجاد کند که دائماً شگفت‌انگیز است و ذاتاً با قرن بیست و یکم هماهنگ است. واقعیت، جایی که کارتون‌ها، میم‌ها و سبک‌های DIY حاکم هستند. با کمک صداپیشگان خبره و فیلمنامه‌ای که بر روی گیج‌ها و تک‌لاین‌هایی با شور و نشاط انباشته می‌شود – که با رویارویی با لژیونی از فوربیس‌های شرور برجسته شده است – این یک سرود شیدایی برای پذیرش و در آغوش گرفتن آینده و در عین حال حفظ پیوند با گذشته است.

2- تابستان روح  (Summer of Soul (…Or, When the Revolution Could Not Be Televised

در Summer of Soul (…یا وقتی انقلاب نمی‌توانست از تلویزیون پخش شود)، Ahmir “Questlove” Thompson فقط فیلم‌هایی را که قبلاً هرگز دیده نشده بود از جشنواره فرهنگی هارلم 1969 بازیابی نمی‌کند. او به طرز ماهرانه ای آن را با هم برش می دهد تا ملیله ای پر جنب و جوش و پرشور از آمریکای سیاه در نقطه عطف ایجاد کند. زنده کردن خاطره این کنسرت فراموش شده – که در روز فرود روی ماه برگزار شد، و در همان فصل وودستاک – تامپسون یک هارلم سیاه و لاتین را در هیاهوی تغییر پیدا می کند که توسط عوامل مختلفی هدایت می شود که کارگردان یکپارچه در کلیپ های اجرای فراوان او با حضور افرادی مانند استیوی واندر، بی بی کینگ، گلدیس نایت و پیپس، نینا سیمون، بعد پنجم و ماهالیا جکسون ادغام می شود. ساختار ریتمیک و زیرکانه فیلم، که شامل تفسیری از کسانی است که بازی کردند و در این رویداد شرکت کردند، کلید قدرت تیز آن است. با این حال، در نهایت، این موسیقی است که این روند را بالا می برد، که هر زمان که Sly & the Family Stone روی صحنه می روند به اوج می رسد.

3-هیچ کس (Nobody)

باب اودنکرک در «هیچکس» یک شکست جهنمی می‌زند – و طبق شوخی‌ای که هاچ منسل او انجام می‌دهد، باید بچه‌های دیگر را ببینید. فیلم کارگردان ایلیا نایشولر، ریف آشکاری از جان ویک است، زیرا نگران یک مرد خانواده بی توصیف و به ظاهر فروتن است که پس از یک حمله به خانه، به ماهیت واقعی قاتل حکومتی خود بازمی گردد و در نهایت خشم را شعله ور می کند.

یک گانگستر روسی (الکسی سربریاکوف). با این حال، با توجه به عملکرد استادانه اودنکرک به عنوان مردی که با خودفریبی پایین آمده و در نتیجه با مواجهه با هویت خشمگین ذاتی خود دوباره زنده شده است، فقدان تازگی ضروری نیست. توانایی اودنکرک در مدیریت رگبار قطعات وحشیانه ای که به سمت او پرتاب می شود، خود بخشی از خودپسندی این ماجراست، و با این حال، هنگامی که او استعداد خود را در فیلم اکشن ثابت می کند، روند هیچ یک از قدرت خود را از دست نمی دهد، و با زبانی که محکم در گونه کاشته شده است، ضرب و شتم وحشتناکی را ایجاد می کند. . مشارکت دیرهنگام کریستوفر لوید و RZA فقط جذابیت احمقانه این بازی با رتبه R را افزایش می‌دهد، که برای شکستگی و شکستن استخوان‌های زیادی در این فرآیند به پایان‌های خنده‌دار خنده‌دار می‌رسد.

4-طرح ب (Plan B)

پلان B ناتالی مورالس جشنی است که به طرز تازه ای صمیمانه و با ذهن باز از رابطه جنسی و دوستی نوجوانان طرفدار انتخاب می کند، اما جذابیت واقعی این کمدی با مضمون سقط جنین طنز قوی آن است. سانی (کوهو ورما) که توسط بهترین دوستش لوپه (ویکتوریا مورولز) متقاعد شده است که یک مهمانی خانگی برگزار کند، نه با شکارچی دوستش (پرووست) بلکه با کیل (میسون کوک) قلابی مذهبی رابطه جنسی برقرار می کند – تصمیمی که منجر به بحران می شود. صبح روز بعد، او می ترسد که باردار است. بنابراین، یک ماموریت پرسرعت برای به دست آوردن یک قرص برنامه صبح بعد از ظهر متولد می شود، که ناشی از ترس سانی نه تنها از پدر و مادر شدن نوجوانان، بلکه ناامید کردن مادر هندی طلبکارش (جولی آبراهام) است. فیلمنامه پراتی سرینیواسان و جاشوا لوی که با مجموعه‌ای از تک خط‌های خنده‌دار مشخص می‌شود، به همان اندازه بداخلاق و شیرین است و اضطراب‌ها و خواسته‌های قهرمانان داستان (برای رابطه جنسی، برای پذیرش) را با قلبی پوچ نشان می‌دهد. به‌عنوان لوپه‌ای که مردد بیرون بیاید، مورولز یک لذت ثابت است، و ورما حتی بهتر از Sunny شکست‌خورده است، در آنچه که ممکن است عملکرد اولیه سال باشد.

5-شب گذشته در سوهو

نمی توان به گذشته اغوا کننده در Last Night in Soho اعتماد کرد، قطعه هیجان انگیز دوره موسیقی ادگار رایت درباره یک طراح مد (و مدیوم) مشتاق به نام الویس (توماسین مک کنزی) که شیفتگی به لندن دهه 1960 او را به تاریکی می کشاند. پس از نقل مکان از حومه شهر به شهر برای مدرسه، او شروع به تجربه رویاهایی از یک زیبای خواننده نامتعارف (آنیا تیلور-جوی) و مدیر جذابش (مت اسمیت) می کند. آینه ها، راه پله ها، نورهای رنگی تپنده و فرود آمدن به جهنم های واقعی و مجازی، همه بخشی از فیلم شیک رایت هستند که در نهایت از یک هیجان روانی به سبک Repulsion به یک جشنواره وحشت فراطبیعی تبدیل می شود. کارگردان با هر ژست زیباشناختی جسورانه، دست به نوسان می‌زند و هدفش ارائه ترس و جذابیت در کنار توضیحاتی در مورد آسیب‌های جنسی موروثی زنانه است. «آخرین شب در سوهو» که موسیقی متن آن غرق در قطع‌های عمیق خاص دوره است، داستان هشداردهنده‌ای درباره جذابیت خطرناک نوستالژی است که با این وجود، محبت را نسبت به انرژی الکتریکی سوهو دهه 60 منتشر می‌کند. این فیلم که از هذیان‌های خود لذت می‌برد، ترکیبی است که توسط تیلور جوی مسحورکننده به عنوان شبحی که رویاهای شکست‌خورده‌اش کابوس‌ها هستند، رهبری می‌شود.

6-زمین (Land)

از دست دادن منجر به عقب نشینی برای ادی (رابین رایت) می شود، زنی که به یک تراژدی نامشخص با نقل مکان به یک کابین دورافتاده در وایومینگ در لند پاسخ می دهد. اِدی که عمداً از تمدن جدا شده، وجود بقای جدید خود را کمی دشوار می‌یابد، چه با سرمای شدید، غذای کم (با احترام به ماهیگیری)، و گاه به گاه بیرون خانه با یک خرس برخورد می‌کند. رایت در اولین کارگردانی خود از ساخته هایی استفاده می کند که توجه کم توجهی را به اندوه بیگانه قهرمان اصلی خود جلب می کند که او را به عنوان زنی تکه تکه (و احتمالاً خودکشی) با اندوهی عمیق و سرد مانند بیابان وسیع تجسم می دهد. جرقه ای در لحظه مرگ زمستانی او توسط میگوئل (دمیان بیچیر) می آید، یک دامدار که او را ابتدا به معنای واقعی کلمه و سپس به صورت مجازی زنده می کند و به او شکار (به عنوان یودا شخصی او) را یاد می دهد و ارتباط انسانی حیاتی را به او یادآوری می کند که همه چیز را به او می دهد. هدف این فیلم با هدایت بازی‌های درونی آشکار رایت و فیلم‌نامه اسپارتانی جسی چتم و ارین دیگنام، میل جهانی برای فرار در مواجهه با غم و اندوه را به تصویر می‌کشد، و شیوه‌ای که رستاخیز اغلب از پذیرش مرگ به‌عنوان جنبه‌ای اجتناب‌ناپذیر از زندگی ناشی می‌شود. بهترین سریال های هندی

دکمه بازگشت به بالا