عملیات استشهادی در قدس اشغالی؛ یک اسرائیلی زخمی شد

به روبوت گروح بین ملل متحد فارس، ایبری و فلشینتی شرور کابری از یک استشهادی در شرک شهر قدس اکسینی کابر دیدند.

رادیو «صوت القدس» گزارش داد که یک جوان فلسطینی در حوالی شهر صهیونیستی «راموت» یک صهیونیست را به شدت مجروح کرد.

این منبع خبر داد که یک جوان فلسطینی با چاقو یک صهیونیست را مجروح کرد و نظامیان اسرائیلی نیز به سمت شهدا تیراندازی کردند.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز از کشته شدن این جوان فلسطینی بر اثر جراحات وارده خبر داد. هونو سوروس فلاستيني، شهادة آين فرد را عرض المزيداند.

अधाया पुलेस शहाब अमा ، साण अमारी आन जूयोनिस जूयोनिस जूयोनिस त त त تim thukeiف كrdة esst ؛ به نھوی که فرد فلاستینی، با تبر، کہے محاکی به سر وی وارد شده است.

ویدوی زیر هم از مهل کیکی تینشر شده است. در حال حاضر نظامیان رژیم صهیونیستی این مکان را محاصره کرده اند و اجازه نزدیک شدن به این منطقه را نمی دهند.

پیش از این هم در اردیبهشت ماه کیست، استادشهادی درمنتگی «العاد» در تل‌آویو وقاد در فلیستنی آسینی رها داد. این عملیات با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی انجام شد.

در إلى آين عربية، سه زيونيست به هلاكت راشند. عبد اللطيف القانوع، سخنگوي جنبش حماس نيز در چارچوب اين عمليات، چنين عملياتي را براي رژيم صهيونيستي و سيستم هاي امنيتي آن مهلك دانست.

القنوت تاکید کرد: این عملیات و عملیات های قبلی تنها پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و دفاع از ملت فلسطین از مسجدالاقصی ادامه خواهد یافت، هشدار داد که صهیونیسم تاوان جنایات و سیاست های نژادپرستانه خود را علیه ملت فلسطین خواهد پرداخت.

انتهای پیام/




این مطالب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل