شرایط لازم برای سلامت دانش آموزان و کادر مدرسه باید فراهم شود

عسنا/قم رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به بازگشایی مدارس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محل‌های تجمع، گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای سلامت فرهنگی، دانش‌آموزان و سایر کارکنان مدارس برای کاهش مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری.

دکتر سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت قم گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای سلامت فرهنگی، دانش‌آموزان و سایر کارکنان مدارس برای کاهش مواجهه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: رعایت اصول پیشگیری عمومی از ویروس کرونا و مشارکت همه اولیا و مسئولان در امر آموزش و پرورش برای حفظ سلامت دانش آموزان و کارکنان مدارس ضروری است.

فردی دوست داشتنی با توجه به دسترسی به واکسن های پیشگیری از ویروس کرونا و اثبات موثر بودن آن در کاهش بستری شدن و مرگ و میر در بیمارستان باید به طور مستمر به دانش آموزان تنفس داده شود و همچنین کلاس ها، محل تجمع و دوره های آموزشی مناسب باشد. تهویه و گردش هوا.

محبی در پیان توضیح کرد: دانش تعلیم در پایان توضیح کرد: دانش تعالیم در پیان توضیح کرد: دانش تعالیم در پیان توضیح کرد: دانش تعالی در پایان توضیح کرد: پس از بهدودی و رفع کامل تحمل در مدرسة حوزر یابند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل