رقابت ۴۸ کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران

رقابت ۴۸ کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران

مجله لوکس/کردستان فرماندار سنندج از رقابت ۴۸ کاندیدا در دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران با هم رقابت می‌کنند.

حسن عسکری امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۶ کاندیدا در مهلت قانونی انتخابات ثبت‌نام خود را نهایی کردند که در هیئت اجرایی صلاحیت ۹۸ نفر آنان تایید شد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران تصریح کرد: در نهایت تعداد تایید صلاحیت‌شدگان این حوزه در شورای نگهبان ۶۸ نفر شد.

وی اضافه کرد: دو نفر از این تعداد به حوزه‌های انتخابی قروه و دهگلان و سقز و بانه تغییر حوزه دادند و یک نفر هم از تهران به این حوزه اضافه شد.

به گفته عسکری، با انصراف ۱۹ داوطلب، اکنون ۴۸ نفر از این تعداد در کورس رقابت انتخابات باقی مانده و برای کسب دو کرسی نمایندگی این حوزه رقابت خواهند کرد.

وی یادآوری کرد: حدود ۶ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان سنندج تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را ۲۶۵ شعبه اعلام کرد و گفت: ۱۵۶ شعبه آن شهری و ۱۰۹ شعبه هم روستایی است.

عسکری در پایان سخنانش از مردم شهرستان سنندج خواست با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات، حماسه بی‌نظیر و باشکوه استقبال از رئیس جمهور را تکرار کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل