توزیع ۴۵ سری جهزیه در بین زوجین جوان در قزوین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام مصطفی مجیدی در مراسم اهدای جهیزیه که ظهر پنجشنبه در امامزاده سلیمان بیدستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: مردم و جامعه‌ای که در بهمن ۵۷ پای نایب بودند همچنان نیز استوار ایستاده‌اند و ما براین باوریم که منجی بشارت داده‌ای که نجات دهنده عالمیان است خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تاکید براینکه قرار دوازدهم تکلیف امام زمانی مجموعه اوقاف و گره زدن نیایات موقوفات در جوار بقاع متبرکه است گفت: ولی فقیه تاکید دارند اجرای نیات موقوفات در بقاع متبرکه اتفاق بیفتد تا مردم از نعمت وجودی این بقاع و نعمت خدمت رسانی وقف بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در طرح قرار دوازدهم که دوازدهم هرماه برگزار می‌شود تا کنون مواردی از جمله اهدای جهیزیه، دارو و درمان، ۱۰ هزار بسته معیشتی و آنلاین تحصیلی انجام شده است.

مجیدی تصریح کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین از ابتدای سال تاکنون ۲۸۰ میلیارد ریال اجرای نیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶۵ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان شده است تصریح کرد: امروز ۴۵ سری جهیزیه به دست زوج‌های جوانی که از قبل توسط شوراهای خیریه شناسایی شده‌اند تقدیم می‌شود که برخی از این جهیزیه‌ها کامل و برخی دیگر تأمین کسری جهیزیه جوانان شناسایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه آنلاین تحصیلی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار وقفی برای تهیه اقلام هزینه شده است عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم در قرار دوازدهم در حد بضاعت نیازهای جامعه هدف را تأمین و توزیع کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: درمانگاه موقوفه غازان بن ارغوان شهر بیدستان با همدلی و همراهی سپاه پاسداران استان قزوین به زودی راه اندازی می‌شود و می‌تواند خدمات فوق تخصصی را در اختیار مردم قرار دهد و گفتنی است طی این اقدام، یک واقف ۸ میلیارد تومان اقلام پزشکی خریداری و به این درمانگاه وقف کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم تالار اجتماعات دارالقران قزوین نیز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افتتاح شد.

دکمه بازگشت به بالا