بهترین نوع ادکلن زنانه

بهترین ادکلن زنانه دنیا کدام عطر است؟ امروز قصد داریم به معرفی 22 ادکلن زنانه برتر و پرفروش دنیای عطر زنانه بپردازیم و شرح مختصری از هر کدام به شما بدهیم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر قصد خرید را دارید اما در انتخاب خود دچار شک و تردید هستید، این مقاله در راستای معرفی بهترین عطر زنانه کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

عطر و ادکلن

چه معیارهایی برای انتخاب بهترین ادکلن زنانه در نظر گرفته شده است؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد خرید عطر را داشته اید، اما با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار عطر و ادکلن ها وجود دارد، تصمیم برایتان سخت شده باشد. معمولا معیار هایی که برای اکثر بانوان مهم است عبارتند از:

موارد فوق از مهم ترین نکاتی هستند که پیش از خرید عطر باید به آن ها توجه بفرمایید. بهترین عطرهای زنانه باید حداقل 3-4 مورد از این ویژگی ها را داشته باشیند. در ادامه قصد داریم این موارد را با جزئیات بررسی کنیم.

1) ماندگاری و پخش بو معمولا به بانوان توصیه می شود که از عطرهای سنگین یعنی با غلظت پرفیوم استفاده نکنند، زیرا این رایحه بسیار غلیظ و سنگین است و حتی ممکن است باعث سردرد و ایجاد حس نامطبوع در شما شود. بهترین غلظت برای استفاده بانوان، غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت است که با توجه به سلیقه‌تان می توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

2) توجه به سن و سال اگر سن فردی که می خواهید برای او عطر بخرید بین 20-40 سال است پیشنهاد می شود که از عطرهای اسپرت‌تری استفاده کنید که خاصیت شور و هیجان را به شما هدیه می دهند؛ اما اگر برای افراد بالای 50 سال و میانسال قصد خرید عطر را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید عطرهای رسمی‌تر و سنگین‌تر است که با سن و سال آن شخص تناسب بیشتری دارد.

3) خاصیت اغواگری و جذابیت در عطرها برخی از عطرها به گونه‌ای طراحی شده اند که رایحه‌شان خاصیت اغواگری دارد و دیگران را به شما جذب می کنند! اکثر افراد علاقه دارند که عطری بزنند که توجه دیگران را به خود جلب نمایند و در مرکز توجهات قرار گیرند! بنابراین استفاده از این نوع عطرها می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

4) موقعیت رسمی و یا غیر رسمی اگر عطری می خواهید که برای استفاده در جلسات کاری و یا مهمانی های رسمی استفاده کنید، به شما استفاده از عطرهای کلاسیک و رسمی پیشنهاد می شود اما اگر عطری برای استفاده در دورهمی ها و جمع های دوستانه و غیر رسمی می خواهید، استفاده از عطرهای اسپرت گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

5) توجه به فصل برخی عطرها رایحه عطرها رایحه گرم و برخی رایحه خنک دارند. پیشنهاد می شود که اگر می خواهید بازده حداکثری را از عطر خود بگیرید، در فصول گرم همچون تابستان و بهار از عطرهای خنک و در فصول سرد همچون زمستان و پاییز از عطرهای گرم استفاده نمایید. اما یکسری عطرهای معتدل نیز وجود دارند که در تمامی فصول قابل استفاده اند. البته برخی ادکلن های زنانه ارزان قیمت نیز موجود هستند که بسیار پر طرفدار هستند. مانند ادکلن میلانو زنانه و  که پیشنهاد میشوند اگر به دنبال خرید یک عطر با کیفیت و ارزان هستید آن ها هم بررسی کنید.

معرفی بهترین عطرهای زنانه جهان!

برای جمع آوری لیست بهترین ادکلن زنانه تمامی معیارهای فوق لحاظ شده است و سعی بر آن بوده که برای تمام سلیقه‌ها گزینه قرار گیرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ترتیب عطرها به عنوان برتری آن‌ها نیست و شما می‌بایست با توجه به شخصیت و ویژگی‌های خود و بودجه مد نظرتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

1) ادوپرفیوم دیور جادور زنانه، بهترین عطر زنانه!

قیمت حدودی : 148 دلار

قیمت حدودی : 186 دلار

قیمت حدودی : 95 دلار

قیمت حدودی : 74 دلار

قیمت حدودی : 120 دلار

قیمت حدودی : 110 دلار

عطر ویتابلا یکی از عطرهای قدیمی کمپانی آمریکایی کلوین کلاین محسوب می شود که در سال 1994 رونمایی شد. این عطر هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است و به اصطلاح عطری یونیسکس محسوب می شود. نت های بویایی تشکیل دهنده عطر CK One عبارتند از:

قیمت حدودی : 58 دلار

قیمت حدودی : 94 دلار

عطر آرمانی سی یکی از عطرهای زنانه مشهور است که در سال 2013 توسط کمپانی ایتالیایی جورجیو آرمانی طراحی شد و روانه بازار عطر و ادکلن های زنانه شد. این عطر زنانه جسارت را زنده می کند. معنای نام انتخابی این ادکلن بیانگر پیام درونی آن است. سی یا اس آی به معنای ”بله” است. ادکلن سی جیورجیو آرمانی ادو پرفیوم زنانه به تمامی فرصت های زندگی هر بانوی توانا پاسخی مثبت میدهد. نت های بویایی تشکیل دهنده این عطر عبارتند از: فروشگاه بیز پلاس آماده ثبت سفارشات میباشد .

قیمت حدودی : 94 دلار

قیمت حدودی : 120 دلار

11) عطر اجمل ساکریفایس، پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران!

یا سکریفایس یکی از پرفروش ترین عطرهای زنانه در بازار ایران است. این عطر در سال 2007 توسط برند اماراتی اجمل طراحی شد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب ادکلن ساکریفایس اجمل، مورد توجه بانوان بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته است. علاوه بر این، خرید عطر سکریفایس به عنوان هدیه، می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

قیمت حدودی : 12 دلار

قیمت حدودی : 90 دلار

قیمت حدودی : 77 دلار

14) ادوپرفیوم میس دیور زنانه | Miss Dior

قیمت حدودی : 148 دلار

خروج از نسخه موبایل