اینگونه امنیت تلفن‌های سامسونگ خود را ارتقا دهید

امروزه تلفن های هوشمند به عنوان هاب اصلی ارتباطی شناخته می شوند و اطلاعات حساس صاحبان این دستگاه ها بر روی آن ها قرار دارد. در کونین کیں حفظ حریم خفیفی و کامتین از دائرهای سریاین به یکی از دغدهاهی رایال شده است. در معلومات پیش رو به‌سراق رائلهای رفت و رفت به کومک. گوشی امنیتی سامسونگ خود را دائن

بهدس تعریفة کوشی های سامسونگ

حفظ امنیت گوشی های سامسونگ تفاوت چندانی با سایر دستگاه های اندرویدی ندارد و راهکارهای مشابهی برای اکثر موبایل ها و تبلت های مبتنی بر این سیستم استفاده می شود. البته سامسونگ ویژگی های اضافی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است که با استفاده از آن ها می توان وضعیت امنیتی دستگاه را کمی بیشتر بهبود بخشید. برخی از مهمترین موارد مرتبط در زیر ذکر شده است.

1. فيكل‌كردن حسب كربره سامسونگ

ایجاد اکانت سامسونگ و اتصال آن به دستگاه یکی از اولین کارهایی است که صاحبان محصولات این شرکت باید انجام دهند. با استفاده از حساب سامسونگ، می توانید از ویژگی های انحصاری بیشتری مانند سرویس استفاده کنید موبایل من را پیدا کن این امکان دسترسی به موقعیت تلفن همراه یا تبلت را فراهم می کند. همچنین سرویس ذکر شده قابلیت قفل دستگاه از درب، پاکسازی اطلاعات، بازکردن قفل و … را دارد. به همین دلیل اگر احتمال دزدی یا گم شدن گوشی خود را دارید، حتما باید با این سرویس و امکانات آن آشنا شوید.

گوشی امنیتی سامسونگ

یکی دیر از تعریف های متوسط ​​حسب کاربی سامسونگ است، است در نتیجه، اگر گوشی جدیدی بخرید یا دستگاه فعلی خود را به حالت کارخانه بازگردانید، همچنان می توانید به اطلاعات حساس و ضروری ذخیره شده روی آن دسترسی داشته باشید.

2. از مرورگر سامسونگ استفاده کنید

اکثر کاربران دستگاه های اندروید از گوگل کروم به عنوان یک مرورگر دائمی استفاده می کنند. اما باید توکید کرد. در سوی دیر سامسونگ تمایل کمتری به تبلیغات اینترنتی دارد و بیشتر بر فروشندگان سخت افزار تمرکز دارد. درنتیجه برازور آن اتکای نادیری روی جمع‌عوری تعلیم‌ها درد دارد.

از جمله ویژگی های مربوط به امنیت مرورگر گوشی سامسونگ می توان به جلوگیری از بارگذاری صفحات پاپ آپ، جلوگیری از دانلود خودکار، جلوگیری از خواندن تاریخچه وبگردی توسط سایت و محافظت از قسمت ناشناخته با رمز عبور اشاره کرد. لازم به ذکر است که مرورگرهای دیگری نیز برای سیستم عامل اندروید توزیع شده است که امنیت کاربران را در اولویت قرار می دهند.

۳. پردازش فایل های تصاویر به پوشه امن

اگر فایل های حساسی مانند اطلاعات مربوط به کسب و کار، اطلاعات بانکی، عکس ها و فیلم های خصوصی و غیره را در گوشی یا تبلت سامسونگ خود نگهداری می کنید، بهتر است از آنها در برنامه ایمن محافظت کنید. (پوشه امن) انتقال. این برنامه به صورت جداگانه با کد عبور محافظت می شود و با روش های بیومتریک قابل ورود است.

لازم به ذکر است که داده های ذخیره شده در جیب امنیتی گوشی های سامسونگ به هیچ وجه با پلتفرم های ابری هماهنگ نیست و تنها بر روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره می شود. به همین دلیل، اگر رمز عبور را فراموش کنید یا به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشید، نمی توانید به اطلاعات موجود در جیب به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین برنامه های موجود در Secure Folder جدا از برنامه های معمولی اجرا می شوند و سایر برنامه ها نمی توانند به داده های آنها دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی با نحوه انتقال ایمن فایل ها به پوشه در گوشی ها و تبلت های سامسونگ، می توانید راهنمای “چگونه عکس های خصوصی را از گالری اندروید مخفی کنیم؟” کمک بگیر

4. از اشتراک خصوصی استفاده کنید

یکی از ویژگی های کمتر شناخته شده گوشی ها و تبلت های سامسونگ یک ویژگی است اشتراک خصوصی است که به‌منظور تصفیح امن و خلفی فایل‌ها دارد. تمام عکس‌ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده با استفاده از این ابزار رمزگذاری شده‌اند و فقط گیرنده تعیین‌شده می‌تواند قفل آن‌ها را باز کند. همچنین برخی از قابلیت های رایج مانند گرفتن اسکرین شات یا ارسال مجدد فایل ها در هنگام استفاده غیر فعال می شوند تا حریم خصوصی کاربران بیش از پیش کاهش یابد.

هنگام استفاده از قابلیت اشتراک گذاری خصوصی، نفر اول می تواند تاریخ انقضای عکس ها و فیلم ها را در نظر بگیرد و پس از پایان این زمان، دیگر امکان مشاهده آنها وجود نخواهد داشت. گزینه حذف فایل های ابرداده نیز موجود است. در هربار وائدة از قابليت پرداخت مي‌توانم تا مائمس 10 فایل را جابه‌جا کرد; اما هول کل انها باید نایرم از 20 مگابایت بودن.

برای استفاده از ویژگی اشتراک گذاری خصوصی در دستگاه های سامسونگ، تنها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد اپلیکیشن Private Share روی گوشی یا تبلت خود شوید و سپس گزینه Share files را انتخاب کنید.
  • فایل هایی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید و در گزینه بعدی روی Done کلیک کنید.
  • گزینه Select from contacts را انتخاب کنید و برای مشاهده فایل ها نمای فایل گیرنده را انتخاب کنید. سپس کلید Done را لمس کنید.
  • در عرض المزید می‌کودین تاریخ انکزا برای فیل‌ها در ناظر برای ارسال، ارسال را انتخاب کنید.
  • اگر گیرنده برنامه انتخابی Private Share را در دستگاه خود ندارد، می توانید یک دعوت نامه پیوند برای او ارسال کنید. پس از پذیرش دعوتنامه و نصب اپلیکیشن، فایل ها برای شما ارسال می شود.

5. امنیت گوشی سامسونگ bebhud

بسیاری از برنامه‌ها، از جمله شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانی، درخواست‌های زیادی برای دسترسی به مجوزهای حساس مانند خواندن داده‌ها از میکروفون، مکان‌ها، مخاطبین و … ارسال می‌کنند. معمولا اکثر این دسترسی ها چندان کاربردی نیستند و بیشتر برای جمع آوری داده ها توسط کاربران استفاده می شوند. خوشبختانه افراد می توانند به صورت دستی مجوزهای صادر شده را به روش زیر لغو کنند.

  • وارد برنامه تنظیمات دستگاه شوید و سپس به بخش امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنید.
  • در صفحه جدید گزینه Privacy را انتخاب کرده و در گزینه بعدی Permission manager را انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید لیستی از برنامه ها با دسترسی آنها به آنها داشته باشید.
  • برای برنامه های غیر ضروری بهتر است دسترسی های حساس مانند موقعیت مکانی یا دسترسی به دوربین و میکروفون را خاموش کنید.

شایان ذکر است که گوگل پلی به‌وروست اتومتیاک کوآه به کیپد می‌کند می‌کند می‌کند. اما باز هم بهتر است به لیست برامنها لا تعریف تا دوستیاک را دوسبی را دیگانت. برای مثال، دسترسی یک برنامه تقویم به اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربر ضروری نیست. همچنین در اندروید 12 قابلیت جدیدی در نظر گرفته شده است تا در صورت استفاده از دوربین یا میکروفون توسط برنامه، اخطاری برای کاربر نمایش داده شود.

6. پین کردن پنجره اپیپریک‌ها

از قابلیت پین کردن برنامه در صفحه در مواردی استفاده می شود که قصد دارید گوشی یا تبلت خود را برای لحظه ای به صلاحدید شخص دیگری قرار دهید. اما نمی‌که آن‌ها در کسمت‌های خفیشید داش، سرک بکشند. برای این منظور فقط برنامه مورد نظر در صفحه ظاهر می شود و امکان رفتن به سایر اپلیکیشن ها وجود نخواهد داشت. به این نکته توجه کنید که این قابلیت از قبل فعال نمی شود و باید به صورت دستی فعال شود.

  • برای شروع وارد قسمت تنظیمات گوشی یا تبلت خود شوید و سپس به قسمت امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنید.
  • گزینه تنظیمات امنیتی دیگر را انتخاب کرده و گزینه Pin windows را روی حالت فعال قرار دهید.
  • حالا لیست برنامه های اخیر را باز کنید و به نماد برنامه روی نماد نگاه کنید. گزینه Pin the app را از منو لمس کنید.
  • خریدن یک برامن از حلت پین شده روی پیں به انگلیسی رمز ترافر شما نیاز به والیا دهد; درنتیجه می‌کودین از بابت امنیت در قبعد قطرجمع بهدی

227227

خروج از نسخه موبایل