استفاده از تکنولوژی CNC در دوخت کاپشن‌های سفارشی

با پیشرفت علم و تکنولوژی قیچی های برقی دستی جای خود را به دستگاه برش پارچه cncتمام اتوماتیک دادند. این دستگاه برش دقیق و منظمی را روی پارچه به صورت اتوماتیک ایجاد می کند. که کیفیت پارچه را از نظر برش بالا می برد. با استفاده از دستگاه برش تمام اتوماتیک در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در تولیدی های صنعتی استفاده از این دستگاه بسیار کارآمد می باشد که در افزایش تولید و بازدهی در کمترین زمان ممکن نیز مؤثر است.

انواع دستگاه cnc تمام اتوماتیک:

دستگاه برش cncتمام اتوماتیک به دو دسته:

  1. دستگاه برش تمام اتوماتیک تیغه ای
  2. دستگاه برش تمام اتوماتیک لیزری تقسیم می شود.

هر کدام از دستگاه های مذکور قابلیت و توانایی های خاص خود را دارا می باشد که به شرح آن می پردازیم.

دستگاه برش تمام اتوماتیک لیزری:

دستگاه برش لیزری، برش پارچه را به صورت لیزر و یا سوزاندن انجام میدهد. سرعت عمل این دستگاه بسیار بالا بوده و برای تولید کارهای متنوع و مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کارهای متنوع از قبیل، حکاکی و برش روی صنایع پوشاک، کیف و کفش می باشد. ازمعایب این دستگاه می توان به قادر نبودن به برش چندین لایه پارچه اشاره کرد.

دستگاه برش اتوماتیک تیغه ای:

همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه به صورت تیغه ای عمل برش روی پارچه را انجام میدهد. سرعت عمل این دستگاه نیز بسیار بالا بوده و کارها را به سرعت و عرض چند روز پیش میبرد. کاربرد دستگاه برش تیغه ای، این گونه است که الگوی برش توسط فلش به دستگاه وارد می شود، و به این صورت پارچه را برش میدهد.

فواید برش پارچه با لیزر:

دلایل بسیاری جهت استفاده از لیزر برای برش پارچه وجود دارد. که متخصصان آن را به روش سنتی ترجیح میدهند. در ادامه به برخی از این مزیت ها میپردازیم.

انعطاف پذیری: دستگاه برای برش انواع پارچه و ضخامت تنظیم شده است. و دیگر نیازی به قطعات جدید ندارد‌.

دقت در برش: دقت میلیمتری این دستگاه سبب متمایز شدن آن از سایر روش ها شده است.

سرعت برش: سرعت برش در دستگاه cnc تمام اتوماتیک، به گونه ای است که با برش های پیچیده نیز دچار اختلال نمی شود. و تا ضخامت ۱۰میلی متر سرعت معین و ثابتی را اعمال می کند. این مزیت سبب افزایش تولید در مدت زمان کوتاه می شود.

مزیت استفاده از دستگاه برش لیزری:

مقرون به صرفه: دستگاه برش اتوماتیک با دقت بالایی که دارد در کم ترین زمام ممکن، سفارشات بسیاری را قبول و آماده می کند. که در هزینه ها صرفه جویی می کند.

افزایش سفارشات: دستگاه از دقت بالایی برخوردار است. و همین امر سبب می شود که برش های یکدست با هماهنگی روی پارچه اعمال شود‌. که به قبول سفارشات با تعداد بالا می انجامد.

تولید کارهای متنوع: این دستگاه قابلیت برش بر روی انواع پارچه را دارد. بنابراین با ورود به بازار چرم، کیف و کفش می توان به افزایش تولید در طرح های مختلف پرداخت.

قیمت دستگاه cnc پارچه | قیمت دستگاه برش اتوماتیک پارچه

در ميان فعالان حوزه توليد پوشاك اين دستگاه به برش ليزي معروف شده است حال انكه در اين دستگاه بطور كلي از سيستم ليزر استفاده نشده است و عمليات برش در اين دستگاه توسط يك تيغه برش مخصوص انجام ميپذيرد و اين قطعه از جمله قطعات مصرفي اين دستگاه بوده و با توجه به حجم برش مجموعه شما در هر ماه حداقل يك بار بايد تعويض گردد . فرايند كار در به اين صورت انجام ميشود كه بعد از پهن كردن طاقه هاي پارچه به صورت دستي يا سيستم  لايه هاي روي هم افتاده پارچه توسط نيروي انساني به قسمت برش كشيده شده و دستگاه برش سي ان سي توسط نرم افزار خود الگوي برش را روي پارچه پياده كرده و مسير مشخص شده روي مانيتور توسط تيغه دستگاه بريده ميشود

تولیدکنندگان بنام در دوخت تمامی پوشاک خود از بهترین و مرغوب ترین پارچه های خارجی و ایرانی استفاده می کنند. همین امر موجب بالا رفتن کیفیت تولیدات آن ها می شود. خرید مستقیم از تولیدی کاپشن بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

البته قبل از شروع عمليات برش لازم است پارچه ها روي ميز دستگاه ثابت شوند لزا سيستم مكش دستگاه فعال شده و هواي موجود مابين لايه هاي پارچه پهن شده و لايهاي از نايلون مخصوص خارج شده اصطلاحا وكيوم ميشود در اين مرحله ارتفاع لايه هاي پهن شده تا حدود ٧ سانتيمتر در پارچه هاي تريكويي و ٥ سانتيمتر در پارچه هاي تخت كاهش ميابد. بعد از اتمام عمليات برش دستگاه قطعات بريده شده را توسط نوار نقاله خود به قسمت پشت دستگاه انتقال داده و نيروي انساني حاضر در اين بخش قطعات را دسته بندي كرده و قسمت شماره گذاري قبل از شروع عمليات دوخت منتقل ميكند. تصورکنیدروزانه به برش 1000 عدد شلوارجین نیازداشته باشید، بااستفاده از روش سنتی این کاربسیار دشواراست! زیرا برای انجام این کار به نفرات زیاد و چندین نفرنیروی ماهر جهت برش با قیچی برقی نیازدارید. اماباوروددستگاه برش به بازار تمام مراحل فوق به سادگی انجام میشود.دستگاه برش اتوماتیک پارچه و چرم  ینگ تک برای برش پارچه و چرم به صورت اتوماتیک می باشد.این دستگاه برش اتوماتیک پارچه با بهره مندی از میز آلومینیومی متحرک به صورت مشبک ، با نیروی محرکه ی سه محور زنجیره ای جزء دقیق ترین نوع دستگاه برش رولینگ محسوب می گردد ، چرا که سیستم رانشی آن از بروز هرگونه چروک و مکث مضاعف و خطای احتمالی در پارچه یا چرم جلوگیری می کند

استفاده از تکنولوژی، کاهش هزینه‌وزمان رادربرخواهدداشت!

طرزکارکردمحصول: همکاری دقیق همه اجزا

فقط کافی است که پارچه موردنظرراتوسط سیستم های دستی ویا اتومات، روی میزبرش پهن، سپس الگوی برش را واردسیستم کرده و درآخر دکمه استارت را بفشارید تا همه مراحل برش با سرعت و دقت بینظیرانجام شود.

این دستگاه غول‌پیکر روی قسمت نزدیک به تیغه برش را با یک لایه نایلن مخصوص پوشانده، وسیستم مکش از زیر عملیات وکیوم را جهت جلوگیری از جابه‌جایی و تکان خوردن پارچه انجام می‌دهد، سپس یک تیغه چرخان وارد پارچه شده و طبق الگوپارچه را به قطعات موردنظر تقسیم می‌کند. در انتها قسمت های برش خورده توسط نوارنقاله دستگاه به عقب منتقل شده و قسمت های برش نخورده به زیر تیغ برش وارد می‌شود.

ویژگی های فنی دستگاه برش اتوماتیک نیسن:

->دارای موتور سروو موتور پاناسونیک ژاپن

-> دارای سرعت برش 60 متر در دقیقه

-> قابلیت برش تا ارتفاع 7 سانتی متر بعد از ساکشن

->دارای سرعت 4000 دور در دقیقه

-> توانایی برش انواع پارچه
-> توانایی برش چندلایه پارچه روی هم
-> دارابودن سیستم عامل و کامپیوتر با برند ایسوس
-> تنظیم سرعت
-> سیستم اتومات حرکت پارچه به داخل دستگاه
-> توقف خودکاردر هنگام پایان کار

آموزش کاربا دستگاه برش اتوماتیک برش پارچه یینگ تک

نحوه تنظیم و سفارشی سازی این دستگاه و همچنین شروع فعالیت با آن نیازمند آموزش های کوتاهی است که توسط مسئولان بخش فنی و مربوطه به فرد موردنظر آموزش داده میشود.

گارانتی این دستگاه برش CNC پارچه چگونه میباشد؟

دستگاه برش پارچه اتوماتیک یینگ تک دارای یک سال گارانتی و 3 سه سال خدمات پس از فروش شرکت ارین دوخت ماشین می باشد.

نحوه ارسال دستگاه اتوماتیک پارچه به چه صورت است ؟

ارسال سفارش به همه نقاط امکان پذیراست. جهت اطلاع از نحوه تحویل سفارش میتوانید با مسئول فنی این بخش در ارتباط باشید. متخصصین مرکز جامع توان‌بخشی امید با استفاده از فناوری پیشرفته اسکن که شکل دقیق پای شما را اندازه‌گیری می‌کند ، کلیه کفی‌ها را تولید می‌کند. این کار کمک می‌کند تا درک کنید که کدام قسمت از پاهای شما به پشتیبانی اضافی نیاز دارد. پزشکان پس از ساخته شدن ارتز، هرگونه تنظیم نهایی را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کفی شما برای شرایط و فرم پا کاملاً مناسب است.جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت در کلینیک امید با شماره تلفن‌­های و تماس حاصل فرمایید.

چرا بهتر است کفی طبی سی ان سی را انتخاب کنید؟

پاهای شما بی همتا است ، به این معنی که الگوی راه رفتن شما – یا گذاشتن پای شما – نیز بی نظیر است. علاوه بر این ، شرایط مربوط به پا ، مانند بیرون زدگی‌های استخوان یا انگشت چکشی، نیز بر نحوه راه رفتن شما تأثیر می‌گذارد. کفی کاملا متناسب با پای شما طراحی و ساخته شده است. پزشکان کفی‌های سفارشی را در کلینیک با استفاده از جدیدترین فن آوری اسکن پا و ساخت ارتز تهیه می‌کنند.

کفی‌های خارج از قفسه به اندازه سفارشی ها موثر نیستند ، زیرا به راحتی نمی‌توانند برای اصلاح مسائل خاص بیومکانیکی طراحی شوند. محصولات خارج از قفسه بر اساس اندازه کفش به فروش می رسند ، اما اکثر ما اندازه استاندارد یا در واقع پای متقارن نداریم. این کفی‌ها اغلب به صورت متناسب برش داده می‌شوند اما به سادگی از دقت یک محصول سفارشی برخوردار نیستند.

علاوه بر کفی‌های استاندارد که شرایط خاصی را برطرف نمی‌کنند ، طول عمر آن‌ها نیز کمتر از نول های سفارشی است. اگر پزشکان بخواهند ناحیه نرم را به کفی که می‌توانند اضافه کنند اضافه کنند ، اگر می‌خواهند ناحیه ای را که می‌توانند تثبیت کنند. پزشکان می‌توانند ناحیه ای را نازک کنند ، آن را ضخیم تر کنند ، قوس را افزایش دهند – با سیستم سی ان سی همه چیز ممکن است ، بنابراین پس از ساخت محدود نمی‌شوند.

کفی‌ها می‌توانند کیفیت خود را برای حدود ۳ سال حفظ کنند اگرچه اگر بیش از یک جفت را هم‌زمان استفاده کنید ، عمر آن‌ها بیشتر می‌شود.

مزایای کفی طبی سی ان سی

در حال حاضر به جای قالب‌های فیزیکی با استفاده از گچ ، که برای ارتزهای پا استفاده می‌شود ، پزشکان اسکن دیجیتالی از پای بیمار انجام می‌دهند. اما چرا این روش انقلابی است؟ چرا “قالب” های دیجیتال از گچ‌های سنتی بهتر هستند؟

  • تمیز – دیگر هیچ ظرفی گچی و کثیف کاری ایجاد نمی‌شود!
  • سریع – دیگر منتظر سفت شدن گچ نمی‌مانید. قالب خود را در چند ثانیه داشته باشید!
  • آسان – استفاده از آن حتی برای کاربران جدید آسان است!
  • دقیق – هر نسخه مانند نسخه قبلی خواهد بود.
  • سودآور – ذخیره کمتر یا قالب کمتری مورد نیاز است ، بنابراین هزینه را کاهش می‌دهد.

طراحی بهینه

استفاده از کفی طبی سی ان سی مزایای بهینه طراحی را ارائه می‌دهد: حتی کاربران جدید نیز می‌توانند به راحتی استفاده کنند، دقت کامل ، و کاهش قابل توجهی در زمان تولید و هزینه. سی ان سی همچنین گزینه ورود اطلاعات مورد نیاز را ایجاد می‌کند که یک نسخه ارتتیک سفارشی ایجاد می‌کند.

تولید بهینه 

هنگامی که شما بهترین فرآیند طراحی را دارید که سازگاری ، قابلیت استفاده عالی و قالب ریزی دقیق را ارائه می‌دهد ، این فرصت را دارید که بهترین محصول تولید شده را داشته باشید. دستگاه سی ان سی محصولی را که از بالاترین کیفیت برخوردار است و مهم تر از همه محصولی که به بیمار بیشترین راحتی و دقیقاً همان چیزی را که برای زندگی خوب خود نیاز دارند ، تضمین خواهد کرد.

کاربردهای کفی طبی سی ان سی

کفی‌ها می‌توانند در درمان تعدادی از شرایط مفید باشند و می‌توانند راحتی بیشتری ایجاد کنند و به کاهش خطر آسیب بیشتر ، به ویژه در دونده‌ها کمک کنند.

خار پاشنه 

خار پاشنه رسوبات کوچک و برجسته کلسیم است که در نزدیکی پایه استخوان پاشنه ایجاد می‌شود و باعث التهاب بافت نرم اطراف می‌شود.

آتل‌های شین (Shin splints)

اسپلنت های شین جزو ابزار کمکی مشترک در دوندگان است، این یک اصطلاح عمومی است که برای توصیف درد یا حساسیت ناشی از ورزش در قسمت داخلی ساق پا استفاده می‌شود اما اغلب به صورت مرکزی در امتداد جلوی ساق احساس می‌شود.

بونیون ها 

بونیون ها یک تغییر شکل انگشت شست است که با یک توده استخوانی دردناک مشخص می‌شود و در مفصل پایه انگشت ایجاد می‌شود.

انگشتان چکشی

انگشتان چکشی تغییر شکل دردناک سه انگشت میانی است ، جایی که انگشتان پا همیشه خم هستند. این امر می‌تواند انعطاف پذیر باشد ، با مقداری انعطاف پذیری در مفصل ، یا سفت و محکم باشد ، در حالی که مفصل از حالت تراز خارج شده و انگشت پا قادر به حرکت نیست.

سزاموئیدیت 

سزاموئیدیت که با درد در قاعده انگشت شست پا مشخص می‌شود ، این وضعیت در اثر التهاب دو استخوان ریز به نام استخوان سزاموئید ایجاد می‌شود. کار آن‌ها این است که تاندون‌ها را از مفصل انگشت شست دور نگه دارند.

ورم کف پا 

ورم کف پا شایع ترین شکل درد در پاشنه است و هنگامی اتفاق می‌افتد که رباط فاشیای کف پا در امتداد پایین پا دچار پارگی در بافت شود. این درد اغلب به صورت سوزش ، درد تیز یا درد در پاشنه توصیف می‌شود و به ویژه هنگام برخاستن از حالت حاد احساس می‌شود.

متاتارسالژیا 

متاتارسالژیا اغلب مانند راه رفتن با پای برهنه روی سنگریزه توصیف می‌شود، و یک بیماری خاص نیست ، بلکه نشانه سایر مشکلات پا است. مشخصه آن درد در ناحیه توپ پا در زیر استخوان‌های متاتارس است.

سندرم درد پاتلوفمورال 

سندرم درد پاتلوفمورال یک درد مبهم و دردناک در قسمت جلوی زانو و اطراف کلاهک زانو است. این درد شایع ترین آسیب در حال دویدن است ، اگرچه افراد غیر دونده نیز می‌توانند از آن رنج ببرند ، به ویژه کارمندان دفتری که پشت میز کار هستند.

اختلال عملکرد پشت استخوان درشت نی 

اختلال عملکرد خلفی تیبیالیس یک تاندون مهم است که عضله ساق پا را به استخوان‌های داخل پا متصل می‌کند ، تاندون پشتی تیبیالیس قوس را نگه داشته و هنگام راه رفتن پا را پشتیبانی می‌کند. درد ناکارآمدی معمولاً در طول تاندون مشاهده می‌شود و احتمالاً در حین فعالیت‌هایی مانند دویدن شدیدتر خواهد بود. در صورت عدم درمان می‌تواند پیشرونده باشد و منجر به صافی کف پا شود.

کفی‌های مخصوص دویدن

پزشکان همچنین کفی‌های ارتز را برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی مختلف مانند اسکی و دویدن تولید می‌کنند. دونده‌ها معمولاً کاربرانی با سایش بالا هستند ، با علائم کمتری و بدون شناسی دقیق آسیب، به این معنی که کفی‌های “خارج از قفسه” همیشه به صورت موثر کار نمی‌کنند. کفی ارتتیک می‌تواند به مواردی که اغلب به عنوان “شکنجه” توصیف می‌شوند و باعث می‌شود یک دونده احساس درد بعد از دوره‌های طولانی مانند زمان آموزش ماراتن کند ، کمک کند. کفی‌های در حال اجرا از مواد با چگالی کم ساخته شده اند تا حرکت بیشتری را از طریق پا نسبت به کفی‌های خاص یک شرایط لازم داشته باشند. کفی‌های سی ان سی مزایای زیر را برای ورزشکاران دارند:

  • ایجاد تعادل بهتر
  • قدرت و کنترل بیشتر
  • ماندگاری بیشتر
  • کنترل حمایتی راحت تر
  • توسط بسیاری از ورزشکارهای حرفه ای پوشیده می‌شود

با ایجاد یک سکوی پایدارتر که وزن شما را به طور مساوی روی پاهایتان پخش می‌کند ، تعادل بهتر را ارتقا دهید ، هنگام دویدن کفی را احساس خواهید کرد ، بنابراین منبع اضافی مقاومت را برای ایجاد قدرت بیشتر فراهم می‌کنید. آن‌ها همچنین می‌توانند به جلوگیری از درد پا مانند ورم کف پا ، خار پاشنه و انگشتان پای گلف بازان کمک کنند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا