ورزشی

استراتژی بازاریابی شرکت های تبلیغاتی

یک شرکت دولتی برای مدت طولانی با شما کار می کند و با همکاری این شرکت می تواند بازار شرکت شما را تغییر دهد، اما آیا گرفتن پول و بستن قرارداد با شرکت های دولتی راحت تر از شرکت های خصوصی است؟

به این رابوت، اصولا وقتی می خواهیم برای یک شرکت تبلیغاتی استراتژی بازاریابی داشته باشیم، بهتر است ابتدا به نکاتی توجه کنیم تا بازاریابی نتیجه این استراتژی را نداشته باشد. یکی از کارها محمول هر شرکتی کرکتیک است، لادان سترگی بری کود. یعنی हाला बाइन गुद अग के के है है के है के है के है के है के है के है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है है در ابتدا مهم است که پتانسیل تبلیغات هر شرکت توسط تیم استراتژی آن استخراج شود. محمول است بدانيم يك شركت عرض المزيد در حوزاء ساخت تيزر

بعد از این مرحله متوجه می شویم که مشتریان شرکت های تبلیغاتی ما چه هستند؟ اگر در شرکت تبلیغاتی خود با برندهای دولتی و خدمات وابسته به موسسات دولتی کار می کنید، استراتژی بازاریابی شرکت تبلیغاتی شما با زمانی که قصد دارید مشتریان خود را از بین شرکت های خصوصی انتخاب کنید متفاوت است. یا اگر مشتریان شما جزو برندهای معتبر و با سرمایه خوب هستند، زمانی که کسب و کار و استارت آپ هایی داشته باشید که از نظر اندازه بازار و حضور در بازار کمتر و کوچکتر باشند، استراتژی شما متفاوت خواهد بود.

تفاوت در بازاریابی برای شرکت ها در تبلیغات

بياييم كمي در حال دفعات برامجازي براي هر شركتي براديكي كيشر بخوانيم و بدانيم. با یک مثال شروع می کنیم. فرض کنید شما صاحب یک شرکت تبلیغاتی هستید و طبق معمول مشتریان شما در مشاغل خصوصی و کوچک خواهند بود. در آن استرجت ستراجی برامتزین شرکتی شما کومی ورایت بود؟ احتمالاً استراتژی بازاریابی در این زمینه این است که با توجه به بودجه محدود در این سبک مشتریان، هزینه تولید را کاهش دهید و همچنین سود خود را کاهش دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری به دست آورید و در ازای آن از مشتری پول نقد دریافت کنید. اگر در این شرایط و در این سبک کار، اگر مشتری دولتی به شما مراجعه کند و هزار دقیقه موشن گرافیک یا فیلم آموزشی سفارش دهد، استراتژی بازاریابی شما برای چنین مشتریانی چگونه است؟ سما برای کونین سیستینی باید کند را راهمان کند

اولاً یک شرکت دولتی برای مدت طولانی با شما کار می کند و با همکاری این شرکت می تواند بازار شرکت شما را تغییر دهد، اما آیا گرفتن پول و بستن قرارداد با یک شرکت دولتی راحت تر از یک شرکت خصوصی؟ کیر کونین نیست. برای قرارداد با یک شرکت دولتی باید در نظر داشته باشید که این شرکت ها معمولاً مالیات دولتی را بر عهده دارند و شرایط پرداخت آنها با شرکت های کوچکتر بسیار متفاوت است.

معمولا فرآیند بستن قرارداد با شرکت های خصوصی و شرکت های تبلیغاتی زمان زیادی می برد.

بياييم كومي به عقب تر برقتيم. فورز می کنیم سترگی شرکتی شما این است که با بیزینس های کوک ده کید کید. کار شما روی روال است و به بر عربة بر افتر عرض المزید که به دست شما اینترنت نمی شود. האלה דר אין שמטון קה אוזעשים ברים שמע ריזים האי שרמא דר עבועעעבוע

مطمئناً در این شرایط شرکت هایی که شما با آنها کار کرده اید در کانون توجه قرار دارند، زیرا شرکت ها و مشاغل کوچکتر معمولاً با اینترنت که بستری ارزان برای تجارت است و در بسترهایی مانند اینستاگرام و وب سایت های آنها همسو می شوند. کار اینترنتی را میندن کسب در آمد می کندن. در این زمینه باید طرح جدیدی ارائه دهیم، باید از ظرفیت سایر شرکت ها استفاده کنیم و استراتژی های بازاریابی تبلیغاتی شرکت را به سمت درآمدهای جدید و پایدار ببریم.

حالا در این شرایط اگر یک گروه دولتی به شما پیشنهاد همکاری بدهد چه باید بکنید؟ 1 در این شرایط باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم و با همکاری یک شرکت دولتی که تجارت و سفارشاتش اساساً به اینترنت و فضاهای باز و غیرباز ارتباطی ندارد، توسعه بازاریابی و توسعه را تضمین خواهیم کرد. مشتریان جدید و البته پیشرفت کسب و کار ما. به طور کلی آنچه در استراتژی بازاریابی شرکت های تبلیغاتی مهم است بسیار مهم است و به شما توصیه می کنیم این موضوع را جدی بگیرید و پتانسیل شرکت خود را به نفع مشتریان مختلف با سلایق مختلف گسترش دهید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا